۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۱۲

تا پایان دولت دوازدهم؛

۲۶ پروژه بزرگ در کردستان به بهره برداری می‌رسد

 ۲۶ پروژه بزرگ در کردستان به بهره برداری می‌رسد

سنندج- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در کردستان در دستور کار است که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای عرض ارادت به مردم مرزدار کردستان در این ایام مبارک به سنندج سفر کرده‌ایم.

وی افزود: هدف از این سفر پیگیری طرح‌های مهمی همچون راه آهن و مبحث آب شرب سنندج و دیگر پروژه‌هایی است که قصد داریم تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته‌اند که تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسند.

نوبخت افزود: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها پرداخت شده است و سعی داریم اعتبار باقی مانده را هم در اسرع وقت پرداخت کنیم.

وی از پروژه راه آهن سنندج، مبحث آب شرب سنندج و افتتاح دو هزار واحد مسکونی محرومین به عنوان مهمترین طرح‌های نام برد که در سفر به کردستان مورد پیگیری و بهره برداری قرار می‌گیرند.

نوبخت اعلام کرد: از دو هزار واحد مسکونی نیازمندان هزار و ۷۰۰ واحد آماده تحویل است و ۳۰۰ واحد باقی مانده نیز در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان خواهد شد.

کد خبر 5138327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha