۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۳۰

فرماندار قرچک:

عادی انگاری کرونا در قرچک محدودیت ها را سخت گیرانه تر می کند

عادی انگاری کرونا در قرچک محدودیت ها را سخت گیرانه تر می کند

قرچک- فرماندار قرچک با تاکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن عمومی شهرستان گفت: عادی انگاری کرونا در قرچک محدودیت ها را سخت گیرانه تر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به لطف خدا، همراهی مردم و تلاش همه دست‌اندرکاران، قرچک از حیث شیوع کرونا در سطح آبی قرار گرفته است اظهار داشت: در این خصوص شهروندان نباید فراموش کنند تراکم بالای جمعیت این شهرستان و بالا بودن آمار تردد از این شهر به تهران و بالعکس، لزوم رعایت بیشتر پروتکل‌ها را گوشزد می‌کند.

خطیبی بیان داشت: با وجود اینکه کنترل بیماری کرونا در شهرستان به نسبت شهرهای دیگر موفق عمل شده، اما محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا تا کاهش محسوس ابتلا و شیوع این ویروس ادامه دارد و همکاری مردم یک ضرورت است.

فرماندار قرچک در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی را اقدامی ارزشمند دانشت و افزود: این طرح با تکیه بر مشارکت همه بخش ها و همکاری بسیار خوب و مطلوب مردم نقاط ضعف عمده در زمینه شناسایی و رهگیری بیماران کرونایی را پوشش داد و باید اعلام کنیم که طرح شهید سلیمانی در شهرستان قرچک تداوم خواهد داشت.

وی بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در تمامی اماکن عمومی از جمله مراکز ارائه‌دهنده خدمات همچون دفاتر پلیس + ۱۰ و پیشخوان دولت تأکید کرد و گفت: عادی‌انگاری کرونا وضعیت را دشوار کرده و اعمال محدودیت‌ها را با شرایط سخت‌گیرانه‌تر همراه می‌کند.

 

کد خبر 5138869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha