۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۲۲:۱۵

مدیرکل بنیاد شهید البرز:

آئین میهمانی لاله‌ها حلقه اتصال نسل جوان با شهداست

آئین میهمانی لاله‌ها حلقه اتصال نسل جوان با شهداست

کرج - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مراسم میهمانی لاله‌ها و گلباران گلزار شهدا، فرصتی برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حلقه اتصال نسل جوان با شهداست.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان رستمیان عصر پنجشنبه در آئین میهمانی لاله‌ها و گلباران گلزار شهدای امامزاده محمد (ص) کرج که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر صورت گرفت، اظهار کرد: از خانواده معظم شهدا و کسانی که در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ایام شکوهمند پیروزی انقلاب و آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جوار امامزاده واجب‌التعظیم و شهدای والامقام استان حضور یافتند، قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: بر اساس آئین دهه فجر هر سال مراسم غبارروبی مزار شهدا به عنوان آئین مهمانی لاله‌ها در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: حضور مسئولان در این مراسم نشانگر این امر است که ما همچنان پایبند و معتقدیم همواره با شهدا تجدید میثاق داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان البرز ۵۲ شهید والامقام پیروزی انقلاب وجود دارد که امروز مجد، عظمت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است.

مزار بیش از یک هزار و ۴۰۰ شهید در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) 

رستمیان با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ شهید در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) وجود دارد، گفت: این گلزار شهدا چهارمین گلزار شهدای بزرگ کشور است.

وی ادامه داد: با اهتمام مسئولان استان، مراسم رونمایی از گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، وظیفه امروز ما در قبال انقلاب و شهیدان سنگین است، بنابراین باید برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و تبیین و تثبیت ارزش‌های انقلاب سعی دوچندانی کنیم تا بتوانیم بخشی از دین خود را به آنها ادا کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت، اقتدار، عزت و آرامش امروز کشور مرهون جان‌فشانی و ایثار شهدا و صبر و بردباری خانواده‌های آنها است، بیان کرد: تکریم خانواده شهدا و حفظ آرمان‌های آنها وظیفه‌ای همگانی است و تلاش در این راه کمتر از شهادت نیست.

رستمیان متذکر شد: مراسم میهمانی لاله‌ها و گلباران گلزار شهدا، فرصتی برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حلقه اتصال نسل جوان با شهداست.

کد خبر 5139235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha