۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۱۴

نماینده دشتی و تنگستان:

اتصال استان بوشهر به خط ریل سراسری تسریع شود

اتصال استان بوشهر به خط ریل سراسری تسریع شود

بوشهر - نماینده دشتی و تنگستان و عضو فراکسیون سواحل و بنادر مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش شود که اتصال استان بوشهر به خط ریل سراسری تسریع شود.

غلامحسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه راه، راه آهن، بندر و… با مشکلات زیادی روبرو است و انتظار می‌رود که تلاش گسترده‌ای برای رفع این مشکلات و تأمین مطالبات مردم انجام شود.

وی با اشاره به نشست فراکسیون سواحل و بنادر مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: در این نشست مسائل و نیازهای استان بوشهر در حوزه بنادر را مطرح و خواستار همکاری در این زمینه شدیم.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: راه‌آهن بوشهر شیراز یکی از مطالبات اصلی مردم استان است و برای اقتصادی شدن بنادر استان بوشهر باید خط ریلی به این استان برسد.

وی خواستار تسریع در اجرای طرح راه‌آهن بوشهر شد و ادامه داد: بنادر استان بوشهر بدون وجود راه‌آهن نمی‌توانند وظایف اصلی خود را انجام دهند و باید در سریع‌ترین زمان به خط ریلی متصل شوند.

کرمی خواستار تسریع در تأمین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل اسکله بندر خورشهاب شد و گفت: ساماندهی شناورهای استان بوشهر از مسائل مهمی است که باید در انجام آن سرعت بیشتری را شاهد باشیم.

کد خبر 5140843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha