۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۳۳

قاتل سه شهروند کرمانشاهی در بازسازی صحنه قتل:

به علت جنون ناموسی و نداشتن تعادل روانی مرتکب این قتل شدم

به علت جنون ناموسی و نداشتن تعادل روانی مرتکب این قتل شدم

کرمانشاه- قاتل سه شهروند کرمانشاهی در بازسازی صحنه قتل گفت: به علت جنون ناموسی و نداشتن تعادل روانی مرتکب این قتل شدم.

به گزارش خبرنگار مهر، قاتل جنایت هفته پیش که در مقابل دادگستری کرمانشاه به قتل سه نفر انجامید، بعد از ظهر امروز با حضور در محل وقوع حادثه جزئیات این حادثه هولناک را در حضور دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، بازپرس ویژه قتل و اصحاب رسانه بازسازی کرد.

«الف. کاف» تنها متهم پرونده قتل هفته گذشته مقابل دادگستری کرمانشاه در حین بازسازی صحنه قتل در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: به علت جنون ناموسی و نداشتن تعادل روانی و همچنین دخالت‌های خارج از عرف شاهد و وکیل پرونده مرتکب این قتل شدم.

وی ادامه داد: تابع قوانین و مقررات کشور هستم و هر تصمیمی در نهایت پرونده گرفته شود به آن احترام می‌گذارم.

کیفرخواست این پرونده به زودی صادر می‌شود

شهرام کرمی دادستان استان کرمانشاه در حاشیه این بازسازی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه شنبه هفته گذشته حادثه تلخی در این محل رخ داد و فرد قاتل، همسر، شاهد و وکیل همسر خود را به قتل رساند.

وی افزود: فرد قاتل در همان لحظه توسط نیروهای پلیس دستگیر شد، اقدامات قضائی، بازپرسی و پلیسی بر اساس اصول دادرسی انجام گردید و ان شاء‌الله تا چند روز آینده کیفر خواست صادر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه بعد از صدور کیفر خواست پرونده جهت صدور رأی نهایی به دادگاه کیفری یک ارسال می‌شود، تصریح کرد: اگر دادگاه حکم بر اعدام صادر کند، فرد قاتل قانوناً می‌تواند اعتراض انجام دهد و سپس در صورت تأیید رأی از سوی دیوان حکم وی اجرا خواهد شد.

کرمی، بروز چنین حوادثی را به علت عدم تفاهم و مشکلات خانوادگی دانست و بیان کرد: این موارد باید با استفاده از سازش و ریش سفیدان مدیریت شود تا به اینجا نرسد و حتی اگر سازش صورت نگیرد با حفظ حرمت و بر اساس دستورات قرآن از یکدیگر جدا شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه سیاست دستگاه قضائی بر حبس زدایی و پایش زندانیان است، گفت: افرادی از زندان آزاد می‌شوند که جرم آنان کم اهمیت باشد و امنیت جامعه را مختل نکند، دستگاه قضائی با جرایم مهمه برخوردی قاطعانه خواهد داشت.

دادستان کرمانشاه پایان با اشاره به قتل یک وکیل در این حادثه تلخ تاکید کرد: در تمامی شغل‌های حرفه‌ای خطر وجود دارد و وکلا نیز از این موضوع مستثنی نیستند، اما باید گفت که امنیت تمامی مردم، شغل‌ها بخصوص وکلا خط قرمز ماست و از آنان حمایت می‌کنیم، ان شاء الله وکلا نیز با رفتارهای کریمانه و در آرامش از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

کد خبر 5142527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • میثم IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
      8 2
      باسلام..متاسفانه طولانی شدن جریان رسیدگی به پرونده های کیفری وخانوادگی همچین حوادث تلخ وناگواری به ارمغان می آورد..امیدوارم مسئولان سیستم قضایی چاره ایی برای رسیدگی بهتروسریعتر به پرونده ها بیندیشند..(آرزوی سلامتی برای تمام مردم کشورم)
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      2 0
      مجلس ما باید ابتدا دلایل وقوع جرم را مشخص وقوانین را اصلاح یا با توجه به زمان تغییر دهد. مطمئنا خیلی از جرایم به وقوع نخواهد پیوست .ولی هیچ انگیزه ای برای ان وجود ندارد و این جای سئوال دارد