۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲

فرماندار همدان مطرح کرد؛

توجه به مناطق محروم از ثمرات انقلاب اسلامی است

توجه به مناطق محروم از ثمرات انقلاب اسلامی است

فرماندار همدان: توجه به مناطق محروم و کمتر برخوردار از جمله ثمرات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی محمدی در نشست میز خدمت با حضور فرماندار شهرستان همدان و همراهی تنی چند از مدیران این شهرستان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کوی حصار امام (ره)، اظهار کرد: در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل و توجه به مسائل و مشکلات اقشار آسیب پذیر با همراهی مدیران شهرستان وظیفه دانستیم در جمع ارزشمند شما حضور یابیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که توسط نماینده این منطقه قرائت شد، افزود: امروز خوشبختانه می‌شنویم بسیاری از مشکلات زیرساختی منطقه مرتفع شده و نیازها عمدتاً به مسائل فرهنگی و روبنایی تغییر پیدا کرده است.

فرماندار با اشاره به تعیین پنج منطقه توانمندسازی طی سالهای گذشته در همدان، ادامه داد: خدمات قابل توجهی در این مناطق انجام شده اما با توجه به فشردگی جمعیت، ریزدانگی سکونتگاهها، ساخت و سازهای عادی همچنان با مشکلاتی مواجه هستیم.

محمدی با بیان اینکه تمام مسائل و مشکلات طرح شده مورد بررسی کارشناسی قرار می‌گیرد، افزود: قولی نمی‌دهیم که نتوانیم عمل کنیم و برخی از موارد در کوتاه مدت قابل حل و برخی نیاز به اعتبارات و مدت زمان بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان ما چشم دیدن چهل سالگی انقلاب را ندارند، افزود: انقلاب اسلامی در گام دوم با اتکای به فرزندان خود مقتدرانه و بالنده‌تر پیش خواهد رفت.

فرماندار همدان فاصله گرفتن از آرمانهای امام راحل را مهمترین آسیب پیش روی انقلاب دانست و گفت: با عنایت به هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مهم انقلاب شاهد رشد و شکوفایی روز افزون ایران اسلامی باشیم.

کد خبر 5143047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      0 0
      محرومیت زدایی امدادی و بی برنامه مشکل فرهنگی و اقتصادی را حل نمیکند و مردم هر لحظه عملکرد حاکمیت را رصد و قضاوت میکنند و به اسلام نمره میدهند.