۵ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۱۶

معاون فرماندار قوچان:

مصوبه کاهش سرنشینان تاکسی در قوچان لازم الاجرا است

مصوبه کاهش سرنشینان تاکسی در قوچان لازم الاجرا است

قوچان - معاون سیاسی، امنیتی فرماندار قوچان از لازم الاجرا بودن مصوبه کاهش تعداد سرنشینان تاکسی ها در قوچان خبر داد و گفت: اهمال کاران در اجرای این مصوبه به مراجع قضایی معرفی می شوند.

عباس رضازاده مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مصوبه کاهش سرنشینان در تاکسی‌های شهرستان قوچان گفت: مصوبه منع سه سرنشین در صندلی عقب تاکسی‌ها لغو یا متوقف نشده و به قوت باقی است لذا اگر دستگاه‌های مربوطه از اجرای مصوبه سرپیچی یا در اجرای آن اهمال کاری کنند براساس قوانین به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری قوچان گفت: در خرداد سال جاری کرایه تاکسی‌های درون شهری به دلیل شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل کاهش مسافر بیش از ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد و حال پس از اینکه مماشات بسیاری با این صنف انجام شد، برخی از آنها متأسفانه آنها با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از قبیل عدم کاهش سرنشینان خودرو باعث ادامه یافتن زنجیره انتقال ویروس کرونا هستند.

وی در ادامه افزود: در اجرای این مصوبه سهل انگاری‌هایی از سوی مسئولان مربوطه دیده می‌شود که اگر بررسی شود و حقیقت داشته باشد قطعاً برخورد جدی خواهد شد.

رضازاده در پایان ادامه داد: باید تاکسیرانان به این مصوبه با جدیت توجه کنند وگرنه سختگیری‌های شدیدی را اعمال خواهیم کرد.

گفتنی است؛ ٢٠ بهمن ماه ٩٩ بود که مجید وطن دوست، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قوچان گفت: با توجه به دستور ستاد کرونای شهرستان قوچان مبنی بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در صورت مشاهده مسافر اضافی در تاکسی‌ها (بیش از ۲ نفر در صندلی عقب)، نزدن ماسک و… خودرو توسط پلیس راهور اعمال قانون و به پارکینگ هدایت خواهد شد.

کد خبر 5153609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha