۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۱۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

توسعه ورزش زورخانه‌ای در اولویت قرار گیرد

 توسعه ورزش زورخانه‌ای در اولویت قرار گیرد

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: اولویت امروز فعالان عرصه ورزش زورخانه‌ای باید توسعه و صدور این رشته ورزشی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که با حضور سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و اعضای مجمع انتخابات در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، گفت: یکی از اولویت‌های امروز فعالان ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی باید بر روی توسعه و صدور این رشته باشد.

وی با یادآوری اینکه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ورزش خاصی بوده و باید نگاهی که به این ورزش می‌شود نیز خاص باشد، افزود: اهمیت این رشته ورزشی و اهتمام به رفع مشکلات آن از این جهت حائز اهمیت است که ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی یک رشته الگوساز بوده و فعالان این عرصه باید همواره این موضوع را در فعالیت‌های خود مدنظر داشته باشند.

این مسئول، داشتن رفتار سنجیده و برخورداری از اخلاق و منش پهلوانی را یکی از خصوصیات و ویژگی‌های بارز فعالان این عرصه برشمرد و تصریح کرد: همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا مسئولیتی که بر دوش فعالان ورزش زورخانه‌ای و کشی پهلوانی وجود دارد، نسبت به سایر رشته‌های ورزشی دوچندان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه همه تلاش این اداره‌کل، کمک به رفع مشکلات ورزشی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی است، ادامه داد: ما نیز منکر وجود برخی نواقص و مشکلات در این رشته ورزشسی نیستیم اما با توجه به جایگاهی که این ورزش در بطن جامعه دارد، تلاش می‌کنیم تا در حد توان این مشکلات را به ویژه در شهرستان‌ها برطرف کنیم.

خلیلی با تاکید بر اینکه اهتمام به ایجاد زیرساخت‌های این ورزش یکی دیگر از نیازهای ضروری این رشته به شمار می‌رود، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، شاهد افتتاح سالن استاندارد در شهر قیدار برای این رشته ورزشی بودیم، این در حالی است که معتقدیم شهر زنجان نیز برای اینکه بتواند میزبانی رویدادهای مختلف را در این رشته کسب کند، به یک سالن استاندارد نیاز دارد.

این مسئول همچنین گریزی به وضعیت کنونی جامعه به خاطر شیوع ویروس کرونا زد و خاطرنشان کرد: بی‌تردید شیوع ویروس کرونا، جامعه ورزشی را نیز همانند سایر اقشار جامعه درگیر خود کرده و خسارت‌هایی به این بخش وارد شده است، این در حالی است که جامعه ورزشی را باید جزو اقشاری که در صف مقدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار دارند، دانست.

کد خبر 5153732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha