۶ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۵۶

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

مصدومیت «فیاضی» در روحیه بازیکنان تأثیر منفی گذاشت

 مصدومیت «فیاضی» در روحیه بازیکنان تأثیر منفی گذاشت

پیمان اکبری پس از پیروزی سخت تیمش مقابل تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: مصدومیت پوریا فیاضی در روحیه بازیکنان تأثیر منفی گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از رقابت‌های دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه به سختی و با نتیجه سه بر دو از سد تیم شهرداری گنبد گذشت.

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از پیروزی تیمش گفت: به هر دو تیم برای بازی زیبایشان تبریک می‌گویم. هیچیک از دو تیم دوست نداشتند که نتیجه را واگذار کنند به همین دلیل بازی جذاب‌تر شد.

وی ادامه داد: در ست سوم پوریا فیاضی را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست دادیم و مصدومیت او در روحیه بازیکنانم تأثیر منفی گذاشت. شاید در ست چهارم می‌توانستیم پیروز شویم اما قدر امتیازهایمان را ندانستیم و تیم گنبد هم والیبال خوب بازی کرد.

اکبری در پایان گفت: به بازیکنانم برای تلاششان تبریک می‌گویم، گنبد تیم خوبی است و به خوبی والیبال بازی می‌کند. در بازی دور برگشت نیز نتیجه را به آنها واگذار کرده بودیم و به همین دلیل می‌دانستیم امروز بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت. برنامه‌های تیمی را به خوبی اجرا کردیم، توانستیم گام اول را محکم برداریم و برای بازی دوم مقابل گنبد آماده می‌شویم.

کد خبر 5155830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha