۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۰۷

معاون استاندار آذربایجان غربی:

مشکل تانکرهای مواد سوختی در مرز تمرچین رفع شد

مشکل تانکرهای مواد سوختی در مرز تمرچین رفع شد

ارومیه – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:مشکل تانکرهای مواد سوختی مرز تمرچین رفع شد و تانکرها تا دوشنبه از مرز باشماق مریوان وارد عراق می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی ظهر شنبه در جریان بازدید از مرز تمرچین پیرانشهر، افزود: برای حل مشکل تانکرهای سوخت انباشت شده در مرز تمرچین رایزنی‌های دیپلماتیک از طریق سرکنسول ایران در اربیل عراق آغاز شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۴۰ تانکر حامل مواد سوختی دپو شده در مرز تمرچین پیرانشهر ۹۰ دستگاه تا پایان امروز شنبه و مابقی نیز تا روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه از طریق مرز باشماق مریوان وارد خاک عراق می‌شوند.

مصطفوی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد سرکنسول ایران در اربیل عراق نسبت به رایزنی با طرف‌های عراقی برای حل مشکل اقدام کند که در این راستا همه تدابیر لازم برای حل سریع مشکل تانکرهای سوخت در دست پیگیری و اقدام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه تجار و صادر کنندگان مواد سوختی تا اطلاع ثانوی نسبت به صادرات مواد سوختی از مرز تمرچین اقدام نکنند ادامه داد: با توجه به وضعیت نامناسب شیوع ویروس کرونای انگلیسی در عراق مقرر شد سکوی تخلیه بار ویژه کامیون‌های عراقی در مرز تمرچین تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

کد خبر 5157463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha