۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۲۶

نماینده دشتی و تنگستان:

قیر مورد نیاز برای پروژه‌های روستایی در دشتی و تنگستان تامین شود

قیر مورد نیاز برای پروژه‌های روستایی در دشتی و تنگستان تامین شود

بوشهر - نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قیر مورد نیاز برای پروژه‌های روستایی در دشتی و تنگستان تامین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین کرمی عصر یکشنبه در نشست بررسی اجرای طرح‌های عمران روستایی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های روستایی در دشتی و تنگستان را به عنوان یک برنامه مهم در نظر داریم.

وی از تلاش جدی برای توسعه و تکمیل طرح‌های عمران روستایی خبر داد و بیان کرد: بهبود وضعیت معابر روستایی و اجرای طرح‌های هادی روستایی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان را در اولویت پیگیری‌ها داریم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز طرح‌های روستایی در این دو شهرستان پیگیری‌های زیادی را در سطح ملی و استانی داشته‌ایم.

وی یکی از نیازهای اساسی در روستاهای دشتی و تنگستان را تأمین قیر مورد نیاز دانست و تاکید کرد: حل مشکلات و توسعه طرح‌های، هادی روستایی باید در دستور کار بنیاد مسکن به عنوان یکی از مطالبات مردم روستاهای شهرستان دشتی و تنگستان قرار بگیرد.

کرمی از تخصیص ۱۷۰ میلیارد ریال به روستاهای دشتی و تنگستان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور خبر داد و افزود: طرح‌های خوبی در روستاهای شهرستان در دست اجرا است که باید برای تسریع در تکمیل آنها اقدام شود.

کد خبر 5158566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha