۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۵۳

۱۱۰۰ خدمت عمرانی ویژه مددجویان کمیته امداد درلامرد بهره برداری شد

۱۱۰۰ خدمت عمرانی ویژه مددجویان کمیته امداد درلامرد بهره برداری شد

لامرد- یک هزار و ۱۰۰ خدمت عمرانی ویژه مددجویان در شهرستان لامرد با حضور مدیرکل کمیته امداد فارس به بهره برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد امداد خمینی (ره) استان فارس در جریان سفر به لامرد و در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح‌ها به خبرنگار مهر گفت: به همت ادارات کمیته امداد و همیاری خیرین در لامرد و اشکنان، وعلامرودشت بیش از ۱۲۳ واحد مسکونی، گازرسانی به ۳۰۷ منزل مسکونی در شهرستان، ساخت بیش از ۳۰۰و احد بهداشتی و تخصیص ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به بخش اشتغال در شهرستان لامرد از جمله فعالیت‌های انجام شده برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در این شهرستان جنوبی بود که در ۱۱ ماه گذشته انجام شده است که امروز به بهره برداری رسید.

محمد بذرافشان در جریان این سفر از کارگاه‌های تولیدی خیاطی بانوان مددجو در علامرودشت، اشکنان و مزرعه الوئه ورای یکی از مددجویان در شهر لامرد بازدید کرد که ضمن آشنایی با توانمندی‌های آنان دستورهای لازم را برای رفع موانع تولید، صادر کرد.

در مراسمی همچنین در مرکز شهرستان لامرد ۱۰۴ تبلت دانش آموزی به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

بذرافشان همچنین در دیدار با فرماندار لامرد با اشاره به توانمندی‌های صنعنی لامرد خواستار به کارگیری نیروهای جوان تحت حمایت این نهاد در بخش صنعت شهرستان شد.

حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد با اشاره به یک هزار و یکصد فعالیت عمرانی در شهرستان از کار جهادی کمیته امداد تقدیر کرد و گفت: کار بزرگ کمیته امداد در شهرستان لامرد برای ساخت مسکن مددجویان و حمایت از خانواده‌های تحت حمایت موجب پیشرفت این شهرستان شده و مدیران اجرایی و دولتی در کنار این نهاد مقدس هستند.

در ادامه بذرافشان با حضور در دفتر حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه لامرد با وی دیدار کرد.

در این دیدار امام جمعه لامرد با اشاره به آمادگی نیکوکاران لامردی برای مشارکت ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، خواستار سرمایه گذاری این نهاد در حوزه صنعت لامرد شد.

دیدار با خانواده‌های مددجو در اشکنان، علامرودشت، خیرگو و لامرد، و افتتاح منازل مسکونی در لامرد، علامرودشت و اشکنان، و پایان گازکشی منازل مددجویی در لامرد، بازدید از کارگاه تولیدی در دهستان کال در بخش اشکنان، افتتاح واحدهای بهداشتی در سه بخش مرکزی، لامرد، و اشکنان از جمله برنامه‌های سفر دکتر بذرافشان به شهرستان لامرد بود.

کد خبر 5158818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha