۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۲۲:۰۴

استاندار کردستان:

مشکلات نایسر با نظارت دفتر رهبر معظم انقلاب به زودی رفع می شود

مشکلات نایسر با نظارت دفتر رهبر معظم انقلاب به زودی رفع می شود

سنندج- استاندار کردستان گفت: از جانب دفتر رهبر معظم انقلاب سه ناحیه در کشور به عنوان مناطق دارای مشکل حاشیه‌نشینی برای انجام پروژه های عمرانی انتخاب شده که نایسر از جمله این مناطق است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات اجرایی ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج اظهار کرد: نایسر پرجمعیت‌ترین ناحیه منفصل شهری استان بوده و ساخت و سازهای غیرمجاز مشکل اصلی این ناحیه است.

وی افزود: از طرف دفتر رهبر معظم انقلاب سه ناحیه در سه شهر کشور به عنوان مناطق دارای مشکل حاشیه‌نشینی انتخاب شده‌اند تا کارهای عمرانی ویژه‌ای در آنها انجام شود که ناحیه منفصل شهری نایسر از جمله این سه ناحیه است.

استاندار کردستان گفت: زیر نظر دفتر رهبر معظم انقلاب کمبودها و مشکلات زیرساختی نایسر در کمترین زمان با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی رفع خواهد شد.

مرادنیا تأکید کرد: انتظار داریم دستگاه‌های خدمت رسان در استان از این فرصت استفاده کنند و در وضعیت زیرساخت‌های نایسر بازنگری اساسی داشته باشند.

وی افزود: در کنار تلاش دستگاه‌های خدمت رسان باید مشارکت گسترده مردمی را داشته باشیم چرا که حفظ این خدمات بر عهده ساکنان نایسر است.

کد خبر 5164316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha