۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۱

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان:

ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زابل به بنیاد مسکن واگذار می‌شود

ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زابل به بنیاد مسکن واگذار می‌شود

زاهدان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زابل شامل ۵ محله با ۴۸ هزار نفر جمعیت و ۵۰۰ هکتار وسعت به این بنیاد واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، خلیل منبتی اظهار داشت: ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زابل شامل ۵ محله با ۴۸ هزار نفر جمعیت و ۵۰۰ هکتار وسعت که جزو محلات هدف بازآفرینی این شهرستان بوده به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای بهسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زابل تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته، افزود: از سال گذشته و با توجه ویژه دولت و وزارت راه و شهرسازی پنج محله حاشیه‌نشین در زابل شناسایی و مقرر شد محلات حسین‌آباد، اسلام‌آباد، خیابان رسالت، هیرمند شمالی و معصوم‌آباد ساماندهی شود.

وی افزود: با توفیق و نقش‌آفرینی مثبت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساماندهی حاشیه کلان شهرهای زاهدان و چابهار و در ادامه این روند با تصمیم شرکت بازآفرینی شهری ایران و در سفر مجدد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به سیستان و بلوچستان مقدمات واگذاری رسمی ساماندهی حاشیه زابل به این بنیاد فراهم می‌شود.

کد خبر 5164647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha