۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷

استاندار قزوین:

سامانه جامع مدیریت زمین در قزوین راه اندازی می‌شود

سامانه جامع مدیریت زمین در قزوین راه اندازی می‌شود

قزوین-استاندار قزوین از راه اندازی سامانه جامع مدیریت زمین به صورت پایلوت در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و با حضور معاون اول رئیس جمهور از سامانه جامع مدیریت اراضی کشور رونمایی شد.

در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین از اقدامات استان در زمینه حفظ منابع طبیعی گزارشی ارائه کرد و افزود: در حال حاضر ۹۰ درصد اراضی طبیعی استان در طرح کاداستر ثبت و ۱۰۰ هزار طرح آبخیزداری نیز در استان اجرا شده است.

وی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از تخریب محیط زیست و منابع طبیعی تلاش خواهیم کرد سامانه جامع مدیریت زمین را به خوبی در استان اجرایی کنیم.

استاندار قزوین از اجرای سند آمایش حفاظت از اراضی درجه یک کشاورزی در استان خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این سامانه بتوانیم از اراضی کشاورزی استان حفاظت کنیم.
 

کد خبر 5165639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • DE ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      0 0
      طرح های ابخیزداری جز اینکه بودجه بیت المال رو حرام کنند و طبیعت را که طی میلیونهاسال از نظر مرفولوژی به حالت تعادل درآمده را از حالت کلیماکس خارج کند هیچ کاری نمیکند .اصولا دست بردن در طبیعت باید در راستای جریان طبیعت باشد .باید طرح های بیولوژیک اجرا شود نه مکانیکی