۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۲۳

به صورت بر خط؛

یادواره «بچه‌های بهشت» در یزد برگزار می‌شود

یادواره «بچه‌های بهشت» در یزد برگزار می‌شود

یزدـ چهارمین دوره یادواره شهدا با عنوان «بچه‌های بهشت» فردا در دبیرستان جوادالائمه یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیداحمد حسینی شریف، مدبیر دبیرستان دوره دوم حضرت جوادالائمه (ع) عصر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهارمین دوره یادواره شهدا با عنوان «بچه های بهشت» با حضور مسئولان استان در دبیرستان دوره دوم حضرت جوادالائمه(ع) یزد خبر داد و اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مدارس تراز انقلاب اسلامی، توجه به رشد دانش‌آموزان در همه ابعاد وجودی آنان است که در همین راستا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز تهیه و تدوین شده است.

وی عنوان کرد: در این سند شش ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی، تربیت اجتماعی و سیاسی، تربیت زیستی و بدنی، تربیت هنری و زیبا شناختی، تربیت اقتصادی و حرفه ای و تربیت علمی و فناوری در نظر گرفته شده تا زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان فراهم شود.

حسینی شریف با بیان اینکه این برنامه‌ها با را جدیت دنبال می‌کنیم، افزود: تلاش کردیم تا با توکل بر خدا زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم کرده و در حد توان امکانات لازم را برای دستیابی به این مهم تهیه کنیم.

وی یادآور شد: در همین راستا از چندین سال قبل دو مصوبه در هیئت مدیره مجتمع آموزشی حضرت جوادالائمه (ع) به تصویب رسید، یکی برگزاری اردوهای جهادی و دیگری، برگزاری یادواره شهدا با این هدف که دانش آموزان به موازات رشد علمی بتوانند با آشنایی با سبک زندگی و آرمان های شهدا رشد اعتقادی و اخلاقی را نیز تجربه کنند.

مدیر دبیرستان دوره دوم حضرت جوادالائمه(ع) با اشاره به اینکه همه پیشرفت‌ها، دستاوردها و قدرت خود در منطقه و جهان را مدیون فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم، عنوان کرد: یادواره شهدا به صورت دو سالانه یعنی یک سال در دبیرستان دخترانه و یک سال در دبیرستان پسرانه برگزار می شود که تاکنون سه دوره آن برگزار شده و امسال هم دوره چهارم را تجربه خواهیم کرد.

 حسینی شریف بیان کرد: در دوره های قبل این یادواره به صورت حضوری و با مشارکت خوب معلمان، دانش آموزان، تشکل‌های دانش آموزی نظیر انجمن اسلامی، بسیج و شورای دانش آموزی همچنین همراهی خانواده‌های دانش آموزان برگزار می شد که امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی این مراسم با حضور مسئولان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی، خاطره گویی از دوران دفاع مقدس و دوران اسارت در زندان‌های رژیم بعث، اجرای طنز جبهه، معرفی کتاب و کتابخوانی با موضوع شهادت، جهاد و ایثار همچنین شعر خوانی توسط دانش آموزان و سخنرانی و ارائه تولیدات محتوایی دانش آموزان با موضوع زندگی ومنش شهدا را از بخش های مختلف یادواره این مرکز عنوان کرد و گفت: علاوه بر این یادمانی از شهدای وابسته به خانواده معلمان و دانش آموزان تهیه شده که در این مراسم  توسط مسئولان رونمایی خواهد شد.

به گزارش مهر، یادواره بچه‌های بهشت، روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح در دبیرستان دوره دوم حضرت جوادالائمه (ع) واقع در بلوار شهید قندی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فضای مجازی به نشانی http://www.aparat.com/Emamjavaddp/live در فضای آپارات و همچنین سایت دبیرستان به نشانی www.Emamjavaddp.ir این مراسم را به صورت زنده و مستقیم نظاره‌گر باشند.

کد خبر 5166121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha