۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸

فرمانده سپاه مهرستان:

۵۱ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در مهرستان به بهره‌برداری رسید

۵۱ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در مهرستان به بهره‌برداری رسید

مهرستان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: ۵۱ پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی و قرارگاه عملیاتی شهید «سجاد» در شهرستان مهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سرهنگ حسین نکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۵۱ پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی و قرارگاه عملیاتی شهید «سجاد» در شهرستان مهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌های عمرانی زودبازده و عام المنفعه هستند، افزود: پروژه‌های آبرسانی، اشتغال، مسکن محرومان و بهداشت و درمان در صدر برنامه‌ها و پروژه‌های بسیج سازندگی قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بیان داشت: با وجود تمامی تنگناهای اقتصادی، محرومیت زدایی یک لحظه هم تعطیل نشده و مأموریت‌ها و صمیمیت‌ها بین مردم و مسؤولان در این زمینه بیشتر شده که امیدواریم همین روند در سال‌های آینده هم ادامه پیدا کند.

وی گفت: بسیج و سپاه تلاش می‌کند تا محرومیت زدایی از محرومیت زایی فاصله بگیرد، موضوعی که به برکت انقلاب اسلامی تا حدود زیادی محقق شده و به برکت انقلاب اسلامی از فقر مطلق خارج شده و در فقر نسبی قرار داریم.

سرهنگ نکویی با اشاره بر اینکه بیش از ۱۵ هزار سبد غذایی توسط قرارگاه قدس و بسیج سازندگی، و تعداد ۱۵ هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی شهرستان در بین مردم توزیع شده است، تصریح کرد: ۲۳ پروژه مرمت و باز سازی مسکن محرومین و ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی نیز در حال اجرایی است.

وی عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث با حضور سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد، اعضای شورای اداری، معتمدین و علما افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر 5166585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha