۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳

امام جمعه شهرضا:

جوانان توانمند وارد میدان انتخابات شوند

جوانان توانمند وارد میدان انتخابات شوند

شهرضا _ امام جمعه شهرضا گفت: جوانان توانمند، کارآمد و خلاق برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا باید وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید نعمت الله صالح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: خداوند متعال در برابر هر نعمتی، مسئولیتی را بر عهده انسان قرار داده که به میزان مسئولیت نیز از انسان بازخواست خواهد نمود؛ مهم آن است که مسئولیت‌ها را به خوبی بشناسیم و به وظیفه خود به درستی عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند انسان را یک موجود مسئول می‌داند، افزود: بر اساس آیات قرآن و روایات یکی از شاخصه‌های انسان با تقوا، مسئولیت پذیری و احساس مسئولیت است چرا که خداوند در برابر تمامی امکاناتی که در اختیار ما قرار داده است از ما انتظار دارد و انسان باید در همه موضوعاتی که یک جامعه اسلامی به او نیاز دارد ایفای مسئولیت کند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: در سال آینده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را در پیش رو داریم که با توجه به اینکه زمان ثبت نام انتخابات شوراهای شهر شروع شده است؛ دعوت می‌کنیم از افرادی که احساس مسئولیت و توانایی خدمت در این عرصه را دارند که وارد میدان عمل شده و از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با گرامیداشت روز ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و روز بزرگداشت شهدا، با تأکید بر اینکه خدمت به خانواده معظم شهدا، خدمت به مکتب ایثار و شهادت است، بیان داشت: شهدا از بهترین بندگان خدا هستند چرا که امنیت و آرامش اکنون را مدیون خون تک‌تک آنها هستیم.

قلب شکسته جانبازان بزرگ‌ترین سرمایه جانبازی آنها به شمار می‌آید

صالح همچنین با تبریک روز پاسدار و جانباز روز ایثار و از خودگذشتگی در راه حفظ آرمان‌های اسلام و انقلاب، گفت: قلب شکسته جانبازان بزرگ‌ترین سرمایه جانبازی آنها به شمار می‌آید؛ همچنین اعتقاد دارم که سپاه با تکیه بر نیروی مردمی بسیج در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم و نظام اسلامی ایستاده است.

وی با اشاره به گرانی اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در روزهای نزدیک سال جدید، گفت: گرانی و عدم ثبات قیمت‌ها بلای جان اقشار کم درآمد شده و بسیاری برای تأمین نیاز شب عید شرمنده خانواده خود هستند ولی متأسفانه شاهد اقدام مناسبی در راستای کنترل بازار نیستیم.

کد خبر 5167661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha