۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۲۵

فرماندار شیراز اعلام کرد:

ثبت‌نام ١۵۴ داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان شیراز

ثبت‌نام ١۵۴ داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان شیراز

شیراز- فرماندار شیراز گفت: در روز ششم ثبت‌نام از متقاضیان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شیراز ١۵۴ نفر ثبت‌نام قطعی کردند.

محمدرضا امیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: طی شش روزی که از ثبت نام داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شیراز گذشته است تاکنون ٣٩٣ نفر به صورت قطعی مراحل ثبت نام را پشت سر گذاشته است.

وی اضافه کرد: از میان متقاضیان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ٣۴۶ نفر آقا و ۴٧ نفر خانم هستند.

فرماندار شیراز تاکید کرد: جوان‌ترین ثبت نام کننده در شهرستان شیراز ٢۵ سال سن داشته و مسن‌ترین متقاضی نیز ۶۶ سال سن دارد.

او ادامه داد: در روز ششم ثبت نام از متقاضیان ١٣۵ نفر آقا و ١٩ نفر خانم برای حضور در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کردند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در خصوص تحصیلات متقاضیان ششمین دوره انتخابات شوراها نیز تاکید کرد: ٢٩ از متقاضیان دارای مدرک دکترا، ١۶١ نفر کارشناسی ارشد، ١٨١ نفر کارشناسی و ١٣ نفر نیز دارای مدرک فوق دیپلم اند.

به گفته فرماندار شیراز از میان ثبت نام شدگان قطعی ششمین دوره انتخابات ١٨٩ نفر به صورت حضوری و ٢٠۴ نفر نیز به صورت غیر حضور از طریق راهکارهای الکترونیکی اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر 5170546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha