۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۴۹

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

سپاه همواره با قدرت پشتیبان نظام و انقلاب بوده است

 سپاه همواره با قدرت پشتیبان نظام و انقلاب بوده است

قزوین-امام جمعه قزوین گفت: سپاه همواره با قدرت پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هر گاه کشور با بحران مواجه شده، پای کار بوده و تلاش کرده تا حامی مردم در بحران‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با حضور در دفتر فرماندهی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) با سردار شاهرخی دیدار کرد و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

عابدینی در این دیدار اظهار کرد: سپاه همواره با قدرت پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هر گاه کشور با بحران مواجه شده، پای کار بوده و تلاش کرده تا حامی مردم در بحران‌ها و آسیب‌های بعد از آن باشد.

وی با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم خاطرنشان کرد: عزیزان پاسدار و بسیجی در دفاع مقدس با فداکاری و رشادت از خاک کشور و آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و با پیروی از آرمان‌های الهی و دینی، حامی مستضعفان و مظلومان منطقه شدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه حمایت از محرومان و مستضعفان دغدغه جدی رهبر فرزانه انقلاب است، تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب سپاه در ایامی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، حمایت از محرومان و مستضعفان است که جای تقدیر دارد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: خدای متعال فرموده کسانی که مال خود را انفاق می‌کنند بدانند که خداوند مالشان را تا ۱۰ برابر افزایش می‌دهد و این لطف و رحمتی از سوی خدای متعال است.

همچنین سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) نیز در این دیدار با تشکر از آیت‌الله عابدینی، ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت و اظهار کرد: تشدید طرح بیماریابی کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی با تأمین نیرو توسط سپاه در حال اجراست.

وی با بیان اینکه حمایت از محرومان و مستضعفان تأکید رهبر معظم انقلاب به فرمانده سپاه کشور است، تصریح کرد: سپاه استان قزوین در ایام عید تلاش می‌کند تا با توزیع بسته‌های کمک معیشتی، محرومان و مستضعفان را حمایت کند و اجازه ندهد در شب عید سفره‌های این عزیزان خالی بماند.

در پایان این دیدار آیت الله عابدینی ضمن حضور در اتاق تعدادی از پاسداران، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را به ایشان تبریک گفت.

کد خبر 5171987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha