۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۰۷

مدیرکل بنیاد شهید البرز خبر داد؛

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۱۷۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در فردیس

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۱۷۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در  فردیس

کرج - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: تفاهم‌نامه ساخت ۱۷۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در شهر فردیس منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان رستمیان بعد از ظهر چهارشنبه در گردهمایی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: استان البرز برای تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام ۵ هزار و ۲۵۰ شهید والامقام، ۱۲ هزار جانباز و ۹۵۳ آزاده سرافراز را تقدیم کرده است.

وی بیان کرد: مردم البرز ویژگی‌های بارزی همانند فرهنگ جهاد، مجاهدت و از خودگذشتگی دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه بنیاد شهید استان البرز ۱۹۰ پرسنل مسئولیت تکریم و احترام خانواده شهدا را به عهده دارند، تصریح کرد: علاوه بر جامعه هدف که مأموریت ماست، بیشترین آمار ایثارگران برای اشتغال و درمان از سراسر کشور در استان البرز سکونت دارند و جمعیت آنها به ۱۷ هزار نفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه ظرفیت و امکاناتشان متناسب با مأموریتشان نیست و نیازمند توجه نماینده ولی فقیه و امور ایثارگران و ریاست بنیاد شهید دارد.

رستمیان با بیان اینکه با تمام مشکلات در همه شاخصه‌های عملکردی استان البرز در اکثر شاخصه‌های جزو استان‌های اول و چهارم است، خاطرنشان کرد: و این امر مرهون تلاش همکاران در بنیاد شهید استان البرز است.

وی با بیان اینکه با برگزاری محافل و مجالس فعالیت‌های فرهنگی را با تمام توان انجام دادیم، گفت: ۲ هزار نفر از خانواده معظم شهدا را به اردوی فرهنگی در کُردان اعزام کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه در حوزه مسکن نیز اقدامات خوبی داشتیم، اظهار کرد: روز گذشته تفاهم‌نامه ساخت ۱۷۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در شهر فردیس منعقد شد.

آغاز عملیات اجرایی ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در سیاهکلان کرج

وی با بیان اینکه همچنین عملیات اجرایی ساخت یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در سیاهکلان کرج آغاز شد، بیان کرد: همچنین ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در شهر جدید هشتگرد ویژه ایثارگران در حال ساخت است.

رستمیان در خصوص خدمات درمانی جامعه ایثارگران تصریح کرد: خدمات درمانی با تلاش بخش مربوطه به تثبیت رسیده، خدمات بیمه‌ای و درمانی به روز شده است و اگر در این زمینه موانعی وجود دارد برداشته می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات بنیاد شهید استان البرز خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون نیز یک هزار و ۶۰۰ پرستار برای والدین شهدا برقرار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: یکی از مشکلات بنیاد شهید خارج شدن این ارگان از مأموریت اصلی فرهنگی خود به سوی اقدامات خدماتی است.

وی با بیان اینکه باید راهبردهای فرهنگی را تعریف کنیم و چشم‌انداز و برنامه‌ریزی در این زمینه داشته باشیم، متذکر شد: متأسفانه برنامه‌های این سازمان پیوست فرهنگی ندارند و نگاه خدماتی به بنیاد وجود دارد و گاهی تصمیمات اقتضایی گرفته می‌شود.

کد خبر 5172106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیز IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      0 0
      نتیجه درست شدن دزد آقازاده به وجود آمدن آقازاده درست شدن رانت برای چپاول دزدی مسکن برای همه درست کنید نه برای ایثار گران جانبازان چند سال از جنگ میگذره ابنا تمام شدن این حرفا بهانه برای دزدیه.