۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۰۱

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۳۵۰۰ نیروی پلیس در طرح نوروزی استان سمنان حضور دارند

۳۵۰۰ نیروی پلیس در طرح نوروزی استان سمنان حضور دارند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در طرح نوروزی پلیس استان سه هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس اعم از راهنمایی رانندگی، پلیس راه و انتظامی به کار گرفته شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی بعد از ظهر سه شنبه در نشست نوروزی خود با فرماندهان انتظامی استان سمنان با حضور معاون استاندار سمنان به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان با بیان اینکه نیروی انتظامی استان هر ساله از یکم اسفند طرح نوروزی خود را با عنوان استقبال از بهار آغاز می‌کند که در سال ۹۹ از ۲۸ اسفند این مهم آغاز شد، بیان کرد: برنامه‌ریزی برای چهارشنبه آخر سال نیز در دستور کار قرار گرفته بود و اقدامات پیشگیرانه خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۵۰۰ نیرو برای طرح نوروزی آماده به کار شدند، افزود: ۲۱ پایگاه انتظامی و راهنمایی و رانندگی در استان برای ارائه خدمات بهتر در قالب این طرح اضافه شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در بحث سرقت‌ها در مدت کوتاه شروع طرح در سال جاری در استان، بیش از ۳۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه توفیقات بهتری داشتیم و نسبت به شاخص کشور نیز کاهش داشته و در جایگاه مطلوبی قرار داریم.

حسنی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴۶ درصد افزایش ترددها در راه‌های استان را نسبت به سال گذشته داشتیم که بالغ بر حدود ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۸ کاهش داشته است، افزود: با پیش بینی که از افزایش ترددها داشتیم، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت

کد خبر 5174762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha