۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۴۵

معاون علوم پزشکی البرز خبر داد؛

انجام بیش از ۱۴ هزار تست سریع کرونا در البرز

انجام بیش از ۱۴ هزار تست سریع کرونا در البرز

کرج - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در قالب گام چهارم اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان البرز تعداد ۱۴ هزار و ۵۱۶ تست سریع کرونا انجام شد.

شهاب مستوفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار فعالیت‌های برنامه تشدید گام چهارم مدیریت و کنترل کووید - ۱۹ در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان البرز اظهار کرد: انجام ۱۴ هزار و ۵۱۶ تست کرونا از ۱۸ اسفند ۹۹ تاکنون توسط تیم‌های بهداشتی انجام شده است.

وی با تقدیر از کارکنان حوزه بهداشت که در ایام نوروز نیز با تشدید نظارت‌ها و بیماریابی و انجام تست‌های سریع سعی در پیشگیری از موج بعدی کرونا ویروس دارند خاطر نشان کرد: از ۱۸ اسفند تا کنون با ۳۳۶ تیم رهگیری، تعداد ۱۴ هزار و ۵۱۶ تست سریع از اطرافیان بیماران انجام و با تشخیص زود هنگام بیماری و الزام به قرنطینه افراد با نتایج مثبت توانسته‌اند گام مؤثری در کنترل بیماری بردارند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: تا روز ۲ فروردین ماه با همکاری داوطلبان بسیجی تعداد ۲۸۳۲ خانوار البرزی نیز تحت پشتیبانی تیم‌های حمایتی قرار گرفتند.

وی متذکر شد: همچنین با تشکیل تیم‌های مراقبت در منزل و اعزام پزشک و کارشناسان از مبتلایان و اطرافیانی که امکان حضور در مراکز منتخب بهداشتی را نداشته‌اند مراقبت‌های لازم انجام شده است.

کد خبر 5175352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha