۵ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۵۲

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان:

تیم غربال گری کرونا در مرز سیرانبند بانه استقرار می یابد

 تیم غربال گری کرونا در مرز سیرانبند بانه استقرار می یابد

بانه- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از آمادگی این جمعیت برای استقرار تیم غربالگری کرونا در مرز رسمی سیرانبند بانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام جلالی روز پنج شنبه در دیدار با نماینده مردم بانه در مجلس شورای اسلامی از آمادگی جمعیت هلال احمر استان برای راه اندازی ایستگاه غربال گری در مرز سیرانبند خبر داد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با بکارگیری همه امکانات خود آماده خدمت رسانی به مردم در این نقطه مرزی است و با توجه به رسمی شدن مرز سیرانبند بانه و تردد اتباع خارجی در این مرز نیاز است که از لحاظ شیوع ویروس کرونا در این منطقه هم غربالگری صورت گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اعلام کرد: از ابتدای طرح غربال گری مرزی در شهرستان مریوان بیش از ۹۰۰ نفر توسط امدادگران هلال احمر غربال گری شده اند و ما آمادگی این را داریم که با تمام توان این طرح را در مرزهای دیگر استان گسترش دهیم.

بهزاد رحیمی نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: هلال احمر همواره نشان داده است که در کنار مردم بوده و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی افزود: در صورت باز شدن مرز و تردد مسافرین از ارائه خدمات غربال گری هلال احمر در مرز سیرانبند بانه برای کمک به مردم استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 5175462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha