۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳

آیت‌الله علم‌الهدی:

انتظار برای ظهور منجی موعود مسئله‌ای جهانی و فراگیر است

انتظار برای ظهور منجی موعود مسئله‌ای جهانی و فراگیر است

مشهد - نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: انتظار برای ظهور منجی یک مسئله جهانی است و اختصاص به جامعه، دین و نژاد خاصی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله احمد علم‌الهدی در اجتماع منتظران که دوشنبه در مشهد برگزار شد با بیان اینکه همه دنیا منتظر حاکمیت خدا بر جهان و غلبه آن بر حکومت زور و پول هستند، گفت: تمام افراد و اجتماعات بشری منتظر منجی موعود هستند و این امر مختص به مسلمانان یا گروه خاصی نیست، انسان‌ها منتظر روزی هستند که قدرت پول و زور افول کند و جای خود را به قدرت الهی دهد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه پیامبران در طول تاریخ برای مقابله با پول و زور مبعوث شدند، بیان کرد: پایداری و دوام جامعه بشری بدون حکومت، نشدنی است و فطرت مردم به این گونه است که کسی باید بر مردم حاکم باشد و آن حاکم باید هم بر سرنوشت نهایی بشر مسلط و هم بر آفرینش آن‌ها آگاهی کامل داشته باشد، بنابراین هر حاکمیتی جز حاکمیت خدا خلاف آن است.

وی افزود: تا امروز حکومتی وجود نداشته که به طور کامل الهی باشد، حتی حکومت‌هایی هم که چه به نام دیکتاتوری یا دموکراسی و یا با نام خدا، روی زمین حکمرانی کردند، در اصل چیزی جز فساد، آدم‌کشی و خرابی به ارمغان نیاورده‌اند.

علم الهدی با بیان اینکه آنچه که جریان استکبار را نگران و دغدغه‌مند کرده وجود انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، پیروزی بر پول، زور و پیروزی سینه‌های مالامال از عشق خدا بر گلوله بود، استکبار جهانی تا زمانی که پول و زور در جهان حرف اول را بزند قدرت دارد و نگرانی استکبار این است که باور مردم بر افول پول و زور جهانی شود و توسعه پیدا کند، نکته‌ای که توسط انقلاب اسلامی ایران در منطقه توسعه یافت و اکنون بسیاری از ملت‌های منطقه مانند بحرین و یمن بر این باورند که دیگر استکبار و جریان سرمایه توانایی حکومت ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه زمینه‌سازی انقلاب برای ظهور یک شعار نیست بلکه یک حقیقت است، افزود: بیش از چهل سال است که دشمنان تهدید و تحریم کردند ولی به جایی نرسیدند و حکومت الهی به باور مردم تبدیل شد، اگر این باور توسعه یافت و جهانی شد همه چیز برای ظهور آماده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری چهل سال دوم انقلاب را فراهم کردن شرایط برای ظهور می‌دانند و لازمه توسعه این باور و اعتقاد جان دادن در راه امام زمان (عج) و ایثارگری است، همانگونه که شهدا و جوانان در راه دفاع از حرم و نیروهای انتظامی و امنیتی این کار را انجام دادند.

کد خبر 5177499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha