۱۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۲۹

فرماندار اراک خبر داد؛

ممنوعیت تجمع در تفرجگاه‌های محدوده شهری اراک

ممنوعیت تجمع در تفرجگاه‌های محدوده شهری اراک

اراک- فرماندار اراک با اشاره به ممنوعیت تجمع مردم در تفرجگاه‌ها و پارکهای شهرستان اراک تا اطلاع ثانوی، گفت: شهروندان می توانند در خارج از محدوده شهری اراک در طبیعت حضور یابند.

حسین بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تبدیل وضعیت کرونا شهرستان اراک از زرد به نارنجی، گفت: امروز ۱۱ فرودین ماه در سومین جلسه ستاد کرونا شهرستان اراک مصوب شد تمامی تجمعات در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز شهرستان اراک از امروز تا اطلاع ثانوی ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: نظارت بر عدم تجمع افراد در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز شهرستان اراک به عهده نیروهای شهرداری و نیروی انتظامی بوده و در هیچ شرایطی اجازه داده نخواهد شد افراد در این مکان‌ها تجمع کنند.

ممنوعیت تجمع در تفرجگاه‌های محدوده شهری اراک تا اطلاع ثانوی

فرماندار اراک تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت تجمع مردم شهرستان اراک در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و فضا سبز شهرستان اراک در روز ۱۳ فروردین ماه، شهروندان می‌توانند در خارج از محدوده شهری اراک در طبیعت حضور یابند و از پلیس راه و نیروی انتظامی خواسته شده است که در این مورد محدودیت اعمال نشود.

بختیاری عنوان کرد: اکیداً به شهروندان توصیه می‌شود تا جایی که امکان دارد در روز ۱۳ فروردین ماه از منازل خود خارج نشوند و ضمن پرهیز از حضور در جمع‌ها و اماکن شلوغ، تمامی توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و کرونایی را رعایت کرده و از هرگونه عادی انگاری در خصوص کرونا و خطرات آن پرهیز کنند.

ممنوعیت فعالیت اصناف گروه سه و چهار در اراک

وی گفت: یکی دیگر از تصمیمات ستاد کرونا شهرستان اراک تعطیلی مشاغل گروه ۳ و ۴ شهرستان اراک از امروز تا اطلاع ثانوی است و در این مدت مشاغلی همچون موزه‌ها، باغ موزه‌ها، کافه‌ها، ورزشگاه‌ها، مهدکودک، سینما، تئاتر، رستوران‌ها (غیر از رستوران‌های بیرون بر) تعطیل خواهند بود.

فرماندار اراک در پایان تاکید کرد: برای پیشگیری از بیماری کرونا نمی‌توان با اقدام سلبی به نتیجه مطلوب رسید و می‌طلبد خود مردم مشارکت بیشتری در پیشگیری از کرونا داشته زیرا اگر وضعیت کرونا شهرستان از نارنجی به قرمز تبدیل شود اعمال محدودیت‌های شدیدتری برای شهروندان و مشاغل صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5178612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسام IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
      0 0
      🤣🤣🤣🤣🤣مگه اراک تفرجگاهم داره و ما نمیدونستیم، از اولم مردم میرفتن تو روستاهای ابا اجدادیشون وگر ن اراک اصلا جایی نداره واسه تفریح دس جمعی