۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۰۳

در بیانیه‌ای عنوان شد؛

تاثیرات نظام مردم‌سالاری دینی در تغییرات نظام بین‌الملل

تاثیرات نظام مردم‌سالاری دینی در تغییرات نظام بین‌الملل

مشهد - سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی در بیانیه ای تأکید کرد:تاثیرات نظام مردم‌سالاری دینی را در تغییرات نظام بین‌الملل بویژه در خاورمیانه مشاهده می‌کنیم که با اهداف استعمارگران همسو نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت ۱۲ فروردین سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

با سلام و درود به روان پاک شهدای والامقام و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تقارن سال جدید با اعیاد شعبانیه و متبرک شدن سال ۱۴۰۰ به دو عید نیمه‌شعبان و جشن ولادت حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که با درایت رهبر معظم انقلاب «مد ظله العالی» سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نام گرفت.

۱۲ فروردین مناسبتی مهم در تاریخ ایران اسلامی است که در این روز مردم ساختار سیاسی و بنیان منحوس رژیم پهلوی را برچیدند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخاسته از خواست ملی و اراده و آرا مردمی مستقر شد.

اکنون در طلیعه دهه پنجم جمهوری اسلامی، بحمدالله تأثیرات نظام مردم‌سالاری دینی را به وضوح در تغییرات نظام بین الملل بویژه در خاورمیانه مشاهده می‌کنیم که با اهداف استعمارگران همسو و سازگار نیست و دشمنی آنان را علیه حکومت جمهوری اسلامی و ملت ایران برانگیخته است.

همچنین به برکت اسلام، قرآن و امامین انقلاب اسلامی و بیداری مردم با بصیرت و قدرشناس و اثربخشی منابر وعظ و مداحی ستایشگران مذهبی اهل بیت الگویی فاخر از جمهوری اسلامی به دنیا صادر شده و نظام مقدس در حال نقش یابی در عرصه بین الملل است.

همچنین طراحی توطئه‌های مختلف از جمله جنگ، ترور و تحریم از سوی دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی خدشه‌ای در این مسیر باصلابت و راه روشن وارد نکرد و ملت قدرشناس تا آخر به عهدی که با ولایت بسته‌اند، پایدار خواهند ماند تا پرچم نظام را به دستان مبارک صاحب الامر عج الله تعالی فرجه الشریف تقدیم نمایند.

جامعه ستایشگران مذهبی خراسان رضوی ضمن تبریک مجدد این روز بزرگ و با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم در سال جاری تاکید دارند که مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان رضوی با لبیک به ندای امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و با حضور مقتدرانه و پرشور خود حماسه‌ای ارزشمند را برای ایران عزیز اسلامی رقم خواهند زد.

کد خبر 5178979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha