۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵

نظری:

معاونت اجتماعی شهرداری تهران در اجرای برنامه‌های نوروزی مردود شد

معاونت اجتماعی شهرداری تهران در اجرای برنامه‌های نوروزی مردود شد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بخشنامه معاونت اجتماعی در خصوص حاجی فیروز به موضوع نژادی دامن زد، گفت: کارنامه معاونت در نوروز نمره قبولی نگرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در خصوص اقدامات انجام شده در نوروز سال ۱۴۰۰ معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص گفت: با وجود از زحماتی که در این زمینه کشیده شده، کارنامه معاونت در نوروز نمره قبولی نبوده، چون ممکن است یک زمانی در رویدادی نگاه خاص خودمان را داشته باشیم و اگر در موضوع حاجی فیروز سلیقه خاصی داریم مطرح کنیم.

وی به واکنش یک هموطن بوشهری درباره مساله حاجی فیروز اشاره کرد و نقل کرد: تا زمانیکه این بخشنامه کذایی صادر نشده بود فکر نمی‌کردیم حاجی فیروز به ما طعنه می‌زند. و با این اقدام به موضوع نژادی دامن زده شد، با وجود اینکه پیش از این به آن فکر هم نمی‌کردیم.

وی افزود: ما در شرایط موجود نیاز به نشاط داریم اما اقدامات شهرداری در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های گذشته هم ضعیف‌تر بود و هر ما در نوروز به استقبال نوروز نرفت و نیاز بود اقدامات جدی تری انجام شود.

نظری گفت: شهرداری باید برای هر اقدامی مصوبه شورا را دریافت کند و خواهش می‌کنم در ماه رمضان برای ضیافت الهی برنامه ویژه داشته باشیم تا کم کاری‌های نوروزمان جبران شود.

کد خبر 5182505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha