۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۰:۱۳

با تداوم وضعیت قرمز کرونا؛

تمام فعالیت‌های آموزشی در اردبیل به صورت مجازی برگزار می‌شود

تمام فعالیت‌های آموزشی در اردبیل به صورت مجازی برگزار می‌شود

اردبیل - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به تداوم وضعیت بحرانی و قرمز بیماری کرونا در استان اردبیل کلیه‌ فعالیت‌های آموزشی در مناطق شهری استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد ناصری در این باره اظهار کرد: حسب دستور وزارت بهداشت بر برگزاری مجازی فعالیت‌های آموزشی در مدارس مناطق قرمز کرونایی کشور، کلیه فعالیت‌های آموزشی در استان اردبیل نیز با توجه به تداوم وضعیت قرمز کرونایی و حاکمیت شرایط بحرانی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نحوه فعالیت و حضور کارکنان مدارس استان گفت: با توجه به وضعیت رنگ بندی اعلام شده از طرف ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستورالعمل دورکاری کارکنان در شهرهای قرمز، کلیه فعالیت‌ها به صورت مجازی و دورکاری کادر مدارس نیز الزامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین تصریح کرد: با توجه به نیاز به پاسخگویی به نهادهای مافوق و پیگیری و هماهنگی‌های مربوطه نیاز است تا مدیر یا یکی از معاونان مدارس با رعایت کام پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه حضور داشته باشند.

به گفته ناصری در مدارس روستایی و عشایری و کم جمعیت با نظر آموزش و پرورش شهرستان و منطقه جهت حضور یا عدم حضور حداقل یک نفر، برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

کد خبر 5186032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha