۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۵۲

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان:

۵۸۹ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن درزنجان مبلغ اولیه را پرداخت کردند

۵۸۹ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن درزنجان مبلغ اولیه را پرداخت کردند

زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: تاکنون ۵۸۹ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در زنجان مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند و ۵۳۷ پروژه هم تخصیص یافته است.

رضا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ۱۹ شهر طرح اقدام ملی مسکن را اجرا خواهد کرد و ساخت واحدهای مسکونی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ساخت اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: تاکنون ۵۸۹ متقاضی مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند و ۵۳۷ پروژه هم تخصیص یافته و تاکنون ۴۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای آن پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در ساخت واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در برخی از شهرستانها با کمبود زمین مواجه هستیم.

خواجه‌ای با بیان اینکه برای تامین زمین در پروژه ۷۵ واحدی خرمدره و پروژه قیدار با مشکل مواجه هستیم که به زودی با رایزینی هایی که با بنیاد مستضعفان انجام شده حل خواهد شد، ابراز داشت: افرادی که وجه اولیه را واریز کردند زمین تخصیص یافته و پروژه‌ها هم پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

وی ابراز داشت: در خصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستانهای خرمدره و آببر مشکل ب وجود دارد که شرکت آب و فاضلاب استان باید همکاری کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: روند اجرای پروژه محرومین هم در استان خوب است از دو هزار واحد مسکونی محرومین نیز یک هزار و ۱۰۰ واحد به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 5195323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha