۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۴۷

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

سازمان استخدامی کشور پاسخگوی استخدام‌های بی‌ضابطه باشد

سازمان استخدامی کشور پاسخگوی استخدام‌های بی‌ضابطه باشد

یزدـ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با انتقاد از استخدام‌ها و تبدیل وضعیت‌های بی‌ضابطه در کشور گفت: سازمان استخدامی کشور باید در این زمینه پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصالح جوکار عصر پنج‌شنبه در نشستی با نمایندگان تشکل‌های جوانان استان یزد با اشاره به اینکه طرح تحقیق و تفحص از سازمان استخدامی کشور را به مجلس ارائه داده‌ام، اظهار داشت: وضعیت استخدام‌ها و تبدیل وضعیت‌های بی ضابطه در کشور قابل قبول نیست و دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از استخدام‌ها خلاف قانون است، عنوان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که مسئولان ستادهای انتخاباتی گذشته و متعلق به جریان سیاسی خاص در حال استخدام شدن هستند.

جوکار ادامه داد: برخی تبدیل وضعیت‌ها نیز که در حال انجام است بر اساس عدالت نیست و برخی افراد تبدیل وضعیت شده اصلاً صلاحیت و شرایط لازم را نداشتند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: برخی دیگر نیز از حق سایر افراد استفاده کرده‌اند و در واقع حق آنها را ضایع کرده‌اند که این عادلانه نیست.

جوکار تصریح کرد: متأسفانه ویژه خواری و رانت خواری در استخدام‌ها و تغییر وضعیت‌ها به وضوح قابل مشاهده است و عده‌ای بدون آزمون و مصاحبه، جای جوانان متقاضی استخدام را گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این رویه به هیچ وجه قابل قبول نیست، افزود: نباید با نگاه ویژه به عده‌ای و تضییع کردن حق عده‌ای دیگر، حق افراد شایسته و دارای صلاحیت را ضایع کنیم.

کد خبر 5195581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha