۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴

آیت الله محمودی گلپایگانی:

شکست کودتای آمریکایی طبس از عنایات غیبی پروردگار بود

شکست کودتای آمریکایی طبس از عنایات غیبی پروردگار بود

ورامین- امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین گفت: شکست مفتضحانه طبس از عنایات غیبی پروردگار به ملت ایران بود و خداوند آمریکا را رسوا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی طی مطالبی که تحت عنوان «پیام جمعه» بیان کرد، گفت: دومین جمعه ماه مبارک رمضان است، ماهی که به برکت روزه داری اسباب تقرب به خداوند مهیا گشته است، روزه ضمن اینکه در سلامت جسم انسان تأثیرگذار است، روح روزه دار را تزکیه کرده و او را از گناه و معصیت دور می‌سازد.

وی افزود: به همین جهت است که در روایات آمده است «روزه سپر از آتش جهنم است:»، همه باید با استفاده از فرصت ماه رمضان و با استغفار و توبه به درگاه خداوند متعال زمینه جلب رحمت الهی را فراهم آورند.

امام جمعه ورامین اضافه کرد: دهم ماه مبارک رمضان سالروز رحلت ام المومنین حضرت خدیجه کبری (س) است، بانویی که کنار پیامبر و همراه رسول الله (ص) بود و با ثروت و نفوذ خود از آن حضرت دفاع کرد، بانویی که درس ایثار و فداکاری را به مسلمانان تعلیم داد و اسلام برای همیشه مدیون اوست، باید متمکنین و ثروتمندان با اقتدای به آن بانوی بزرگوار از فقرا و محرومین دستگیری کرده و برای ترویج دین تلاش کنند.

محمودی گلپایگانی همچنین سالگرد ولادت امام مجتبی (ع) در نیمه ماه رمضان را نیز تبریک گفته و افزود: امیدوارم که از عنایت آن امامی که به کرم و بخشش معروف بود خداوند بلا و بیماری را از کشور و ملت ما دور فرماید.

باسابقه‌ترین امام جمعه کشور به مناسبت سالگرد کشف کودتای طبس و شکست آمریکا در توطئه بر علیه ملت و انقلاب اسلامی گفت: این شکست مفتضحانه از عنایات غیبی پروردگار به ملت ایران بود و خداوند آمریکا را رسوا کرد.

وی افزود: شکست آمریکا در طول بیش از چهار دهه بیانگر عنایت خداوند به ملت ایران است، امروز هم به لطف الهی ملت ایران با رهبر حکیمش با قدرت روز افزون در برابر آمریکا و اسرائیل ایستاده و انشاالله به اهداف نهایی خود خواهد رسید.

کد خبر 5195787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha