۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) منصوب شد

سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) منصوب شد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، نسرین صادق زاده را به عنوان سرپرست دانشگاه حضرت معصومه (س) منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است:

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب اعضای هیأت علمی دانشگاه و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی، و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه اهتمام ورزید.

نسرین صادق زاده متولد ۱۳۵۷ شهر قم، مدرک کارشناسی را در رشته ریاضی محض از دانشگاه قم و کارشناسی ارشد و دکتری را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اخذ نمود و به عنوان عضو هیأت علمی در دانشگاه قم مشغول به کار شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه قم و معاون اداری و مالی دانشگاه حضرت معصومه (س) اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات ابراهیم عبدی پور، رئیس سابق دانشگاه معصومه (س)، در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 5198141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha