۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۴۰

مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت لنده؛

یک میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان کهگیلویه تخصیص یافت

یک میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان کهگیلویه تخصیص یافت

یاسوج- ‌مسئول نهاد آبادانی و پبشرفت لنده از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد علوی با هدف توسعه و تجهیز بیمارستانی در کهگیلویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد مرادی پور عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: با مساعدت و توجه مدیر عامل بنیاد علوی کشور با تجهیز تنها بیمارستان کهگیلویه بزرگ که پایلوت بیماران کرونایی شهرستان‌های لنده، چرام، بخش چاروسا و دیشموک است، موافقت شد.

مرادی پور تصریح کرد: در همین راستا توسط بنیاد علوی یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده می‌شود که تجهیزات مورد نیاز این روزها مانند تخت بیمارستانی، ونتیلاتور، دستگاه‌های آزمایشگاهی و کیت‌های تشخیص کرونا خریداری خواهد شد.

مرادی پور با اشاره به بازدید از بیمارستان دهدشت، گفت: از آنجا که بیماران شهرستان لنده و بخش دیشموک در بیمارستان دهدشت بستری می‌شوند، این روزها شاهد حجم زیاد مراجعات و بستری در این بیمارستان هستیم و این دو منطقه نیز جز مناطق هدف محرومیت زدایی بنیاد هستند که پیگیر تجهیز آن شدیم.

وی تصریح کرد: اگر چه تلاش‌هایی برای تأمین تجهیزات و بهبود وضعیت طی سال‌های اخیر از سوی متولیان انجام گرفته، اما به دلیل بالا بودن حجم مراجعه کننده، طی این ایام کمبود تجهیزات بیش از هر زمان دیگر ملموس است

مرادی پور افزود: با این اقدام بنیاد علوی بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد

کد خبر 5198452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha