۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد؛

جولان کرونا در جنوب غرب خوزستان/ ۲۱۳ نفر مبتلا و ۳ نفر فوت شدند

جولان کرونا در جنوب غرب خوزستان/ ۲۱۳ نفر مبتلا و ۳ نفر فوت شدند

آبادان- رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در روز گذشته، ۴۴۱ نمونه کرونایی در جنوب غرب خوزستان گرفته شد که از این تعداد، ۲۱۰ مورد به این ویروس مبتلا شده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله سلمان زاده ظهر امروز سه شنبه تصریح کرد: در روز گذشته، ۴۴۱ نمونه کرونایی در جنوب غرب خوزستان گرفته شد که از این تعداد، ۲۱۳ مورد (۱۱۶ نفر از آبادان، ۸۰ نفر از خرمشهر و ۱۷ نفر از شادگان) به این ویروس مبتلا شده بودند.

طبق گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، از این تعداد مبتلایان جدید ۱۸۹ نفر (آبادان ۹۹ نفر، خرمشهر ۷۳ نفر و شادگان ۱۷ نفر) به طور سرپایی مداوا شدند.

وی، از بستری ۵۱ نفر و بهبود و مرخص شدن ۲۹ نفر از بیمارستان در روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت نیز ۳ بیمار (دو نفر از آبادان و یک نفر از خرمشهر) بر اثر کرونا جان باختند؛ بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۲۹۸ نفر است.

سلمان زاده اضافه کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون، ۱۶ هزار و ۳۵ مورد بوده که از این تعداد، ۱۰ هزار و ۳۹۹ نفر بستری و هشت هزار و ۱۳۹ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبود یافتن از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

کد خبر 5199091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha