۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان مطرح کرد؛

نقره داغ دانه درشت‌ها در تعزیرات حکومتی همدان

نقره داغ دانه درشت‌ها در تعزیرات حکومتی همدان

همدان ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از رسیدگی به بیش از ۲۰ پرونده مهم و ملی با محکومیت افزون بر پنج میلیارد ریال در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه یونسی اظهار کرد: در راستای کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سودجویی فرصت طلبان، با توجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور حکم در چارچوب قانون و در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۶ هزار و ۲۵۶ فقره پرونده مورد رسیدگی قرارگرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: از این تعداد پنج هزار و ۳۱۹پ رونده در بخش کالا و خدمات، ۶۴۹ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز، و ۲۸۸ پرونده در بخش بهداشت، دارو و درمان می‌باشد و متخلفان به مبلغ ۲ هزارو ۱۲۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

یونسی افزود: از این تعداد پرونده، بیش از ۲۰ پرونده مهم و ملی با محکومیت پنج میلیارد ریال به بالا بوده و تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر پرونده‌های خرد به پرونده‌های کلان نیز با اولویت بیشتری رسیدگی و آرا قاطع صادر می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در پایان اظهار کرد: با همکاری و تلاش بازرسان سازمان صمت، ادارات جهاد، منابع طبیعی، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و درمان، شرکت نفت، اتاق اصناف، مأموران نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی این تعداد پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

کد خبر 6233169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha