۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱

فرماندار اهواز خبر داد؛

صلاحیت ۶۳۱ داوطلب انتخابات شوراهای شهر در اهواز و الهایی تأیید شد

صلاحیت ۶۳۱ داوطلب انتخابات شوراهای شهر در اهواز و الهایی تأیید شد

اهواز- فرماندار اهواز به رد صلاحیت ۱۱۱ داوطلب عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی کلان‌شهر اهواز و شهر الهایی اشاره کرد و گفت: ۶۳۱ داوطلب دیگر در این عرصه تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال عالمی نیسی اظهار کرد: ثبت‌نام نهایی ۷۶۷ نفر برای عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی کلان‌شهر اهواز و شهر الهایی انجام شده بود.

وی افزود: از این تعداد، ۷۴۵ داوطلب برای شورای کلان‌شهر اهواز و ۲۲ داوطلب برای شهر الهایی ثبت‌نام کردند.

فرماندار اهواز تصریح کرد: ۲۵ داوطلب از حضور در انتخابات شوراهای اسلامی اهواز و الهایی انصراف دادند که از این تعداد، ۲۳ داوطلب مربوط به اهواز و دو داوطلب مربوط به الهایی است.

عالمی نیسی اضافه کرد: همچنین ۲۸ داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی اهواز و الهایی در هیئت اجرایی و ۸۳ نفر در هیئت نظارت به علت نواقص مدارک و صلاحیت نداشتن، رد صلاحیت شدند.

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه مجموع ۶۳۱ داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی کلان‌شهر اهواز و شهر الهایی تأیید صلاحیت شدند، اظهار کرد: نتیجه صلاحیت یا رد صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی کلان‌شهر اهواز و شهر الهایی از صبح امروز در فرمانداری به داوطلبان ابلاغ شد.

وی گفت: داوطلبان در صورت داشتن اعتراض به رد صلاحیت، از فردا نهم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری (به مدت چهار روز) مراتب اعتراض خود را به هیئت نظارت بر انتخابات استان خوزستان به آدرس (جنب سامد استانداری و ایستگاه آتش‌نشانی، روبه‌روی جمعیت هلال احمر اهواز) اعلام کنند.

کد خبر 5200247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha