۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲

معاون استان‌های شورای ائتلاف خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۲۵۳ هزار نفر در مجامع عمومی نیروهای انقلاب

ثبت نام بیش از ۲۵۳ هزار نفر در مجامع عمومی نیروهای انقلاب

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف گفت: بیش از ۲۵۳ هزار نفر در مجامع عمومی نیروهای انقلاب ثبت نام کرده اند که یک سوم از ثبت نام کنندگان بانوان و بیش از هفتاد درصد، جوانان هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اعلام اینکه بیش از ۲۵۳ هزار نفر در مجامع عمومی نیروهای انقلاب ثبت نام کرده‌اند، گفت: یک سوم از ثبت نام کنندگان بانوان و بیش از هفتاد درصد، جوانان هستند و این نشان دهنده حضور چشمگیر آنها (جوانان) است.

وی با اشاره به اینکه شهر تهران با ثبت نام بیش از ۵۲ هزار نفر در مجامع عمومی رکوردشکنی کرد، اظهار داشت: البته ثبت نام‌ها ادامه دارد و کلیه ثبت نام کنندگان نیز در مجمع عمومی در کانون‌های قشری-تخصصی ۳۹ گانه در سطح شهرستان‌ها سازماندهی می‌شوند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: بیش از حد انتظار از ثبت نام در مجامع عمومی نیروهای انقلاب اسلامی استقبال شد.

قدیمی گفت: اعضای شوراهای ائتلاف و مجامع منتخب شهرستان‌ها طی چند روز آینده نمایندگان خود را جهت حضور در مجمع ملی ۳ هزار نفره شورای ائتلاف نیروهای معرفی خواهند کرد که جزئیات آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5200632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha