۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱:۳۱

آبی ها در سخت ترین گروه بودند؛

وعده بزرگ فرهاد مجیدی پس از صعود استقلال/ جام بالای سر کاپیتان

وعده بزرگ فرهاد مجیدی پس از صعود استقلال/ جام بالای سر کاپیتان

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به سختی کار برای قهرمان شدن در آسیا گفت: قول می دهم وریا غفوری کاپیتان تیم ما در پایان این مسابقات جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری مهر فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل الشرطه عراق اظهار داشت: در شب آخر مسابقات هم بازی خوبی ارائه دادیم و این مسابقه برای ما بسیار سخت بود. امروز هوا نسبت به روزهای قبل گرمتر و بازیکنان نسبت به بازیهای قبل خسته تر بودند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما خسته بودند اما با تمام وجود جنگیدند و به تک تک آنها افتخار می کنم. از همه بازیکنانم ممنونم. بزرگترین نقطه قوت ما در این تورنمنت تلاش و سخت کوشی بازیکنان بود.

مجیدی در ادامه بیان داشت: بازیهای همه گروه ها را دیدم و با جرات می گویم استقلال در سخت ترین گروه بود. فکر می کنم اگر الشرطه در گروه دیگری بود، شانس صعود داشت. تمام تیم های این گروه بسیار خوب بودند. از مسابقه سوم به بعد، تمام تیم‌ها تحلیل رفتند ولی در کل مسابقات خوبی بود. به هواداران استقلال قول می‌دهم در دور آینده خیلی بهتر کار خواهیم کرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا نتیجه یک بر صفر روی استقلال در جریان بازی فشار وارد نکرد، گفت: صددرصد همینطور است. اگر پنالتی که از دست دادیم گل می‌شد، راحت تر بازی می کردیم. الشرطه تیم بسیار خوبی بود که از تمام تیم‌های این گروه از نظر دوندگی بهتر کار می‌کرد. ما به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل کردیم و چیزی که می‌خواستیم به دست آوردیم.

مجیدی در خصوص اینکه خودش با العین قهرمانی این رقابت‌ها تجربه کرده و آیا وی این انگیزه را دارد با تیمش قهرمان آسیا شود، گفت: تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده اما به هواداران استقلال قول می‌دهم که فردی که کنار من نشسته (وریا غفوری) جام را بالای سر می برد که البته کار خیلی سخت است؛ اما باید کار کنیم، تلاش کنیم و زحمت زیادی بکشیم.

کد خبر 5201432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      8 23
      بزک نمیر بهار بیاد کمپزه باخیاربیاد. اون کسی که جام رابالای سرخواهدبردسیدجلال حسینی است
    • ایرانی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      12 7
      بریم سراغ سومین ستاره،متخصص اسیا
    • مهران AE ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      3 13
      با این وضعیت دفاع بهتره قول ندی ضعیف ترین تیم غرب آسیا یک نیمه کامل تحت فشار گذاشته بود دفاع رو نتونستی تیم رو از فشار خارج کنی
    • اکبر IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      4 4
      نتایج گرفته شده توسط تیم استقلال در دور مقدماتی با توجه به پتانسیل های تیم استقلال ضعیف بود کسب ۱۱ امتیاز از ۶ مسابقه نتیجه چندان خوب و مطلوبی نبود فراموش نشود در این دوره خط دفاعی استقلال و همچنین تجربه کم مربی آن فرهاد مجیدی از نقطه ضعف های بسیار بزرگ این تیم بود
    • حسین IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      9 3
      به امید خدا، بیشتر از هر وقت دیگه به این جام نیاز داریم. به اميد ستاره سوم.
    • علی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      2 0
      گروه استقلال بسیار سخت بود بخاطر همین امتیازات بین تیم ها تقسیم شد به امید قهرمانی و ستاره سوم
    • حسین IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      0 4
      خخ اول برو الهلال بزن بعد
    • امیر حسین RO ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      3 0
      انشاالله همینطوری ما قهرمانیم
    • امیرحسین جعفری RO ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      3 0
      انشاالله
    • Ar IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      3 0
      درود بر تاج💙💙.