۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵

مدیرکل کمیته امداد گیلان مطرح کرد؛

پیش بینی جمع آوری ۳۰ میلیارد تومان زکات در سال جاری

پیش بینی جمع آوری ۳۰ میلیارد تومان زکات در سال جاری

رشت- مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به فعالیت شورای زکات در هزار و ۵۰۰ روستای استان، گفت: پیش بینی شده امسال ۳۰ میلیارد تومان زکات جمع آوری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای زکات استان گیلان با اشاره به اقدامات کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان امسال در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان غذای گرم، سبد معیشتی و افطاری ساده توسط کمیته امداد و سپاه در استان گیلان توزیع شده است.

اهرابی به فعالیت شورای ستاد زکات در یک هزار و ۵۰۰ روستای گیلان اشاره کرد و افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج در جمع آوری زکات می‌توانند اثرگذار باشند.

وی با اشاره به جمع آوری ۲۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات سال گذشته در گیلان، بیان کرد: سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان زکات مستحبی در استان جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، تهیه جهیزیه، درمان، تحصیل و آزادی زندانیان را از موارد هزینه زکات عنوان کرد و گفت: امسال پیش بینی می‌شود ۳۰ میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شود.

پیش بینی جمع آوری ۳۰ میلیارد تومان زکات در سال جاری

توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی همزمان با روز قدس در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه ماه مبارک رمضان جاری ۴۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در استان توزیع شده است، اظهار کرد: همزمان با روز قدس تعداد ۴۳ هزار بسته معیشتی در قالب مواسات و کمک مومنانه در استان توزیع می‌شود.

سردار محمد عبدالله پور با اشاره اینکه اجرای رزمایش مواسات برای جامعه آرامش را به دنبال داشته است، تصریح کرد: مواسات نرم افزار مبتکرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در گیلان نهادینه شده است.

کد خبر 5205088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha