۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز خبر داد؛

کمک ۳ میلیارد تومانی به فرزندان ایتام و محسنین البرزی

کمک ۳ میلیارد تومانی به فرزندان ایتام و محسنین البرزی

کرج - مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون رقمی معادل ۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان توسط حامیان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی واریز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی‌فرد صبح شنبه در حاشیه بازدید از یکی از مراکز نیکوکاری در شهرستان کرج اظهار کرد: فرزندان محسنین کسانی هستند که معمولاً پدر و مادر یا حداقل یکی از والدین خود را دارند اما آنها به هر دلیلی دارای توانایی یا صلاحیت نگهداری از فرزندان خود نیستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان شاهد رشد سه برابری سرانه واریزی به حساب فرزندان ایتام و محسنین در استان البرز بودیم، تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در راستای پویش ایران مهربان ۳ هزار نفر نفر به تعداد حامیان فرزندان ایتام و محسنین البرزی اضافه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با تأکید بر اجرای پویش «ایران مهربان» بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۴۶۸ فرزند طرح اکرام ایتام و ۳ هزار و ۲۷۶ فرزند طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد البرز هستند که توسط حامیان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به کمک بنیاد مستضعفان کشور به ایتام در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در شب ضربت خوردن حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به‌حساب بیش از یک هزار و ۴۰۰ یتیم مورد حمایت کمیته امداد البرز واریز شد.

محمدی‌فرد با بیان اینکه استفاده از بسترهای الکترونیکی برای جذب حامیان میسر است، گفت: نیکوکاران می‌توانند در این پویش با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir نسبت به واریز کمک‌های نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین اقدام کنند.

حمایت از اقشار آسیب‌پذیر نیازمند کمک خیرین است

وی اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است که به تنهایی توانایی تأمین همه نیازهای نیازمندان را ندارد، بنابراین خیران و نیکوکاران باید برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر کمک حال ما باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز متذکر شد: خیرین و نیکوکاران با شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از یک یا چند فرزند معنوی خود حمایت و آنها در مسیر زندگی پشتیبانی کنند.

کد خبر 5206836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha