۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۲۴

معاون استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های ایلام

اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال به شهرداری‌های ایلام

ایلام - معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: امسال ۲۱۰ میلیارد ریال به صورت اسناد خزانه اسلامی برای خرید قیر مورد نیاز در بین شهرداری های استان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی عصر سه شنبه در جلسه بررسی در خصوص نحوه توزیع قیر یارانه و تحویل اسناد خزانه به شرکت‌های تولید کننده قیر اظهار کرد: بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال در قالب اسناد خزانه اسلامی سهمیه قیر رایگان به ۲۶ شهرداری استان بر اساس سهمیه شهرهای زیر ۵۰ هزار اختصاص یافته است.

معاون استاندار افزود: این جلسه با هدف اتخاذ تصمیم برای تسریع در جذب این اعتبار و آغاز اجرای عملیات آسفالت در سطح معابر شهرهای استان برگزار شده واز شهرداران‌خواست با قید فوریت مراحل جذب قیر اختصاص یافت اهتمام جدی به عمل آورند.

کرمی تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر کوچه‌ها و معابر عمومی نیاز جدی به اجرای آسفالت دارند، بنابراین شهرداران باید ترتیبی اتخاذ کند قیر یارانه‌ای تخصیص یافته حداکثر تا نیمه اول خرداد ماه سال جاری جذب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی اظهار کرد: با پیش بینی انجام شده و استفاده از ظرفیت بوجود آمده در اجرای روکش معابر و خیابان‌های سطح شهرها تحول عظیمی در بخش آسفالت معابر در سطح شهرهای استان ایلام خواهیم داشت.

کرمی در ادامه با بیان نحوه سازوکار خرید قیر گفت: شهرداری‌هایی که فاقد مخزن قیر و کارخانه آسفالت هستند، می‌توانند با انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداری‌ها که کارخانه آسفالت دارند در خصوص جذب سهمیه قیر خود اقدام شود.

کد خبر 5210261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha