۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸

مدیر گسترش شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت کرمانشاه خبر داد؛

فعالیت ۱۱۵ مرکز تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه

فعالیت ۱۱۵ مرکز تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر گسترش شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت استان کرمانشاه از فعالیت یک صد و ۱۵ مرکز تزریق واکسن کرونا در این استان خبر داد.

غلامرضا ایمانی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: واکسیناسیون علیه ویروس کرونا با تلاش بی‌وقفه کادر بهداشتی در استان کرمانشاه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه در اجرای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا جز هشت استان برتر کشور است، افزود: تاکنون ۵۳ هزار و ۳۸۰ دُز واکسن کرونا بر اساس دستورالعمل‌های مربوطه در این استان تزریق شده و یک صد و ۱۵ مرکز برای انجام واکسیناسیون علیه این ویروس در استان کرمانشاه فعال است، هفته آینده ۳۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در این استان فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدیر گسترش شبکه و ارتقای سلامت مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: برای هر مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا یک پزشک به همراه ۱۰ تیم سه نفره متشکل از یک واکسیناتور و ۲ نفر برای ثبت در سامانه در نظر گرفته شده و بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا تجهیزات مورد نیاز این مراکز از سوی برخی ادارات در استان کرمانشاه تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه یک ترالی اورژانس برای هر مرکز در نظر گرفته شده که تأمین آن بر عهده بیمارستان‌ها است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر هشت دستگاه آمبولانس را در اختیار مراکز تجمیعی در شهر کرمانشاه و تعدادی آمبولانس دیگر را در اختیار مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه باید قرار دهد.

به گفته ایمانی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ۱۵ خرداد کرمانشاه به عنوان مرکز خودرویی تزریق واکسن تعیین شده و در حال آماده‌سازی است.

کد خبر 5214930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha