۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۰۴

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

حضور ۱۱ فرنگی کار قمی در رقابت های کشتی جام بین المللی تختی

حضور ۱۱ فرنگی کار قمی در رقابت های کشتی جام بین المللی تختی

قم- رئیس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه ۱۱ کشتی گیر قمی در رقابت های کشتی فرنگی جام تختی حضور خواهند داشت، گفت: ۴ نفر از جوانان و ۷ کشتی گیر بزرگسال نمایندگان قم در این رقابتها هستند.

محمدهادی علیایی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۱۱ کشتی‌گیر از استان قم در چهل و یکمین دوره رقابت‌های کشتی جام بین المللی تختی حضور خواهند داشت، گفت: این مسابقات ۲۹ اردیبهشت بر روی ۴ تشک سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت کشتی استان قم با اشاره به اینکه جام بین المللی تختی در بخش کشتی فرنگی صبح چهارشنبه آغاز و شامگاه، با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد، افزود: ۳۰ اردیبهشت نیز مسابقات کشتی بخش آزاد در سالن آزادی برگزار و قم نماینده‌ای در بخش آزاد نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه این مسابقات اولین مرحله از انتخابی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ است، ادامه داد: نمایندگان قم در دوره گذشته این رقابت‌ها که به میزبانی شیراز برگزار شد سه مدال برنز و یک مدال طلا را کسب کرده بودند و امیدواریم تعداد مدال‌های نمایندگان قم نیز در این دوره افزایش یابد.

علیایی با بیان اینکه مهیار چراغی و مهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمد جانقلی و مهدی قادری در وزن ۶۰ کیلوگرم، رضا مردی و امین جبالی فر در وزن ۶۳ کیلوگرم خواهند بود، گفت: محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، ابوالفضل زینتی رفاه در وزن ۷۲ کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در وزن ۸۷ کیلوگرم، محمدحسین جلالی در وزن ۸۲ کیلوگرم و محمدصادق عبداللهی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی با اشاره به اینکه مهدی علیزاده پور نیا سرمربی تیم قم در این رقابتها خواهد بود، افزود: سعید عباسی، داور بین المللی و درجه یک قم به عنوان سرپرست فنی و روح الله میکاییلی سرمربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان نیز به عنوان عضو کمیته فنی بر عملکرد کشتی گیران نظارت خواهند داشت.

رئیس هیأت کشتی استان قم در پایان با بیان اینکه استان قم در جام بین‌المللی تختی دارای هشت سهمیه بود، ادامه داد: با توجه به سهمیه‌های استانی این تعداد به ۱۱ ورزشکار رسید.

کد خبر 5215256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha