۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان خبر داد؛

کشف انبار توزیع برنج‌های نامرغوب/ جریمه ۱۳ میلیاردی فرد متخلف

کشف انبار توزیع برنج‌های نامرغوب/ جریمه ۱۳ میلیاردی فرد متخلف

خرم‌آباد- مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان با اشاره به کشف انبار توزیع برنج‌های نامرغوب در این استان گفت: در این رابطه برای فرد متخلف جریمه ۱۳ میلیاردی تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید القاصی مهر در سخنانی اظهار داشت: پس از گزارش و بازرسی‌های به عمل آمده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) از یک انبار و مرکز فروش برنج، طی گشت مشترکی متشکل از تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و بازرسان، کارشناسان دستگاه‌های مرتبط و نظارتی، از این انبار و واحد توزیع برنج بازدید و بازرسی به عمل آمد.

وی گفت: در این بازرسی محرز شد که برنج‌های خریداری شده که می‌بایست در سطح استان توزیع شود به استان‌های دیگر منتقل و برنج‌های نامرغوب در بین مصرف کنندگان توزیع شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد با بررسی دقیق پرونده و اوراق و محتویات آن تخلف منتسبه به متهمین را محرز و مسلم اعلام داشته و شعبه مذکور با توجه به عجز متهم از ارائه اسناد و مدارک مثبته مداقه در اوراق موجود در پرونده و اجرای تشریفات قانونی و نظرات کارشناسی، متهم را جمعاً با توجه به تخلفات انتسابی به پرداخت مبلغ ۱۳۲,۵۸۹,۷۷۷,۵۰۰ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

القاصی مهر گفت: رأی صادره را شعبه تجدید نظر تأیید و ابرام و توسط اجرای احکام اجرایی شد.

کد خبر 5215821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha