۲ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۰۱

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

تکمیل پروژه‌های ورزشی اردستان ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تکمیل پروژه‌های ورزشی اردستان ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

اردستان - مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام اردستان به ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد طباطبایی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان به حدود ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان، ۱۶ میلیارد ریال برای این امر اختصاص داده شد.

وی افزود: سرانه ورزشی استان ۴۶ صدم متر مربع است که نسبت به میانگین کشوری کمتر است اما امیدواریم با تکمیل و بهره برداری از ۱۲۰ پروژه نیمه تمام استان بتوانیم سرانه فضای ورزشی را افزایش دهیم.

اصفهان ۱۲۰ پروژه ورزشی نیمه تمام دارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه هم اکنون در سطح استان ۱۲۰ پروژه نیمه تمام ورزشی وجود دارد، تاکید کرد: برای اتمام و بهره برداری از این پروژه‌ها ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا تعداد ورزشکاران سازمان یافته در استان اصفهان کاهش یافته است، ادامه داد: تاقبل از شیوع این بیماری تعداد این ورزشکاران در استان ۳۲۰ هزار نفر بود و امروز به ۱۱۳ هزار نفر کاهش یافته است.

کد خبر 5218179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha