۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰

سرپرست فرمانداری شادگان خبر داد؛

۲۰۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۴۰۰ در شادگان اختصاص یافت

۲۰۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۴۰۰ در شادگان اختصاص یافت

شادگان- سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ۲۰۱ شعبه ثابت و سیار آرای مردم را در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان جمع‌آوری می‌کنند.

امید صبری پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تأکید بر اینکه تعیین تعداد و محل شعب اخذ رأی یکی از مهم‌ترین وظایف هیئت اجرایی انتخابات است، اظهار کرد: این امر مهم با در نظر گرفتن وضعیت تعداد آرا در دوره گذشته، امکانات موجود در شعب، وضعیت اینترنت و در نظر گرفتن شرایط بهداشتی مورد نیاز برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا انجام و پس از بررسی‌های میدانی تعداد ۲۰۱ شعبه ثابت و سیار اخذ آرا در سطح شهرستان شادگان برای انتخابات ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد.

وی افزود: در شهر شادگان و بخش مرکزی، ۱۴۴ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۶ شعبه سیار و ۱۳۸ شعبه به صورت ثابت نسبت به جمع آوری آرای مردم اقدام می‌کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان تصریح کرد: در شهر و بخش دارخوین نیز ۲۷ شعبه شامل یک شعبه سیار و ۲۶ شعبه ثابت آرای مردم را در دو انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی جمع آوری می‌کنند.

وی تصریح کرد: در شهر و بخش خنافره، ۳۰ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که از این تعداد یک شعبه سیار و ۲۹ شعبه به صورت ثابت نسبت به جمع آوری آرای مردم اقدام می‌کنند.

صبری پور، به تمهیدات انجام شده برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان شادگان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر روند برگزاری مراحل انتخابات به خوبی پیش می‌رود و هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات طبق قانون برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه دارند.

کد خبر 5218472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha