۳۱ تیر ۱۳۸۶، ۱۳:۲۸

جشنواره "عصر فراغت" در بوستانهای تهران برگزار می‌شود

جشنواره "عصر فراغت" با هدف تامین و ارائه برنامه های فراغتی مفید و نشاط انگیز، تا پایان فصل تابستان ، بعد از ظهرها برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر مراکز فرهنگی هنری مناطق 21 و 22 شهرداری تهران از فعالیت 6 خانه فرهنگ تابستانه در 6 بوستان و برگزاری جشنواره عصر فراغت در این مراکز خبر داد.

ناصر مرادیان گفت: این 6 خانه فرهنگ تابستانی در بوستان های باغ نو چیتگر و نسترن منطقه 22 و بوستان های نرگس ، شهدای خبرنگار و شهید ریاضتی  منطقه 21 برپا گردیده و روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه هر هفته از ساعت 30/17 تا 30/20 با برنامه های متنوع فرهنگی ، تفریحی و آموزشی به صورت رایگان میزبان شهروندان تهرانی است.

وی افزود: جنگ شادی کارگاه های مشاوره پزشکی، سلامت و خانواده ، ایستگاه های ورزشی و نقاط نشاط، اجرای نمایش، کارگاه های صنایع دستی، مسابقات متعدد همراه با جایزه، ایستگاه های نقاشی کودکان و سالمندان ، غرفه های قصص قرآنی و ایستگاه های قرآن بخوانید  جایزه بگیرید آموزش های شهروندی درحوزه بازیافت، راهنمایی و رانندگی و بهداشت محیط ، کارگاه های آموزش دینی و فرهنگی و کارگاه های بازی های خلاق از جمله برنامه های متنوعی است که در قالب این جشنواره در خانه  های فرهنگ تابستانه به اقشار مختلف ارائه می شود.

رئیس فرهنگسرای تهران همچنین به نمایش رایگان فیلم های ایرانی در بوستان های غرب تهران در قالب پارک فیلم اشاره کرد و اظهار داشت: پارک فیلم یا شب سینما از ساعت 20 تا 22 شب های پنج شنبه و جمعه در بوستان باغ نو واقع در سه راه دهکده، جنب دبیرستان سپیده کاشانی پذیرای تمامی علاقه مندان است.

وی افزود: این برنامه به صورت چرخشی در سایر پارک ها نیز برگزار می شود.

مرادیان گفت: تاکنون از هر برنامه از جشنواره عصر فراغت در هر خانه فرهنگ تابستانی قریب به 2000 شهروند بهره مند شده اند و با توجه به اینکه مکان برگزاری این برنامه فضاهای گسترده و سبز بوستان هاست هر هفته ده ها هزار نفر از شهروندان از برنامه های خانه های فرهنگ تابستانی بهره مند می شوند.

بنابراین گزارش، نشانی خانه های فرهنگ تابستانه غرب تهران که جشنواره عصر فراغت در آنها برگزار می شود به شرح زیر است:

- پارک چیتگر: ضلع شرقی پارک، جنب سالن اجتماعات (منطقه 22)

- بوستان باغ نو: انتهای بزرگراه رسالت غرب، سه راه دهکده، جنب دبیرستان سپیده کاشانی (منطقه 22 )

- بوستان نسترن: شهرک راه آهن، بلوار گلها، به سمت اتوبان همت (منطقه 22)

- بوستان شهدای خبرنگار: ورد آورد، خیابان امام حسین (ع)، کوی مستضعفین (منطقه 21)

- بوستان شهید ریاضتی: گرمدره بالا، خیابان گلخانه (منطقه 21)

کد خبر 521990

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha