۴ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۰۳

فرمانده سپاه قدس گیلان:

کاهش مشارکت در انتخابات جنگ روانی دشمن است

کاهش مشارکت در انتخابات جنگ روانی دشمن است

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به چهار مأموریت برقراری امنیت، افزایش مشارکت، انتخاب درست و حفظ سلامت، سپاه در انتخابات، گفت: کاهش مشارکت در انتخابات جنگ روانی دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور شامگاه دوشنبه گفتگوی مجازی با بسیجیان استان گیلان با گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: در آزاد سازی خرمشهر بر اساس بیانات امام راحل دست غیب الهی مشاهده شد.

وی با بیان اینکه محور مقاومت به ویژه فلسطینیان امروز از شهدای دفاع مقدس ایران اسلامی تأسی گرفته اند، گفت: آنها با مقاومت اشغالگران را وارد به تسلیم کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تأسیس این نهاد انقلابی را هدیه عظیم به ملت ایران توسط امام راحل دانست و افزود: سپاه در مقابل فتنه‌ها ایستاده و با راه اندازی بسیج در بسیاری از حوزه‌ها نیز مشکلات را رفع کرده است.

سردار عبدالله پور در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با کمک بسیج با قدرت به پیش می‌رود، تصریح کرد: در برهه‌های مختلف بسیجیان در راستای حفظ انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستاده اند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در اواخر خرداد ماه امسال و با بیان اینکه انتخابات امسال بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: دشمن برای پیشبرد اهداف خود به دنبال القای ناامیدی به مردم و دور کردن آنها ار ارزش‌ها و باورهای انقلابی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عملکرد ضعیف برخی مسئولین و وجود مشکلات در جامعه سبب شده تا دشمن از این فرصت برای نفوذ در میان مردم استفاده کند، تأکید کرد: در موضوع مذاکرات امروز نیز باید قبول کنیم که دشمن به دنبال هدر دادن وقت و انرژی ما است و ما به فرموده رهبر معظم انقلاب راهی جز قوی شدن نداریم.

وی با تأکید بر اینکه امروز برای قوی شدن و بی‌اثر کردن تحریم‌ها نیاز به یک دولت جوان حزب الهی انقلابی داریم، ادامه داد: قطعاً مشارکت پایین سبب می‌شود تا دولت مقتدری نداشته باشیم.

سردار عبدالله پور با اشاره به جنگ روانی دشمن برای پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات، تأکید کرد: علاوه بر افزایش مشارکت و برقراری امنیت انتخابات، انتخاب اصلح هم بسیار مهم است و باید همه گروه‌ها تلاش کنند تا مردم انتخابی اصلح داشته باشند.

وی با بیان اینکه بسیجان معمولاً در انتخابات مشارکت دارند اما باید برای جلب حداکثری مردم در روز انتخابات نیز تلاش کنند، گفت: شهدا در جنگ برای امنیت و ارزش‌ها تکه‌تکه شدند و این انصاف نیست که امروز برای برخی مشکلات در انتخابات مشارکت نکنیم.

سردار عبدالله پور تأکید کرد: برقراری امنیت، افزایش مشارکت، انتخاب درست و حفظ سلامت انتخابات چهار مأموریت سپاه در انتخابات است و بسیجیان در این حوزه‌ها باید به ما کمک کنند.

کد خبر 5219936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha