۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۵۱

فرماندار کرج:

فضاهای باز کرج در اختیار ستادهای تبلیغاتی قرار می‌گیرد

فضاهای باز کرج در اختیار ستادهای تبلیغاتی قرار می‌گیرد

کرج - فرماندار کرج از احصای نقاط مناسب برای تبلیغات نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، «غفور قاسم پور» عصر سه‌شنبه در ستاد انتخابات شهرستان کرج اظهار کرد: دستور العمل تبلیغات انتخابات ابلاغ شده است و بر اساس مفاد آن دستور العمل ها را اجرایی خواهیم کرد.
وی بیان کرد: در مرکز استان البرز و کلانشهر کرج نیز مکان‌های مناسب و منطبق با شرایط اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعیین و در اجرای این بند به ستاد نامزدها اعلام خواهد شد
قاسم پور گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر دستگاه‌های اجرایی که دارای ظرفیت محیط‌های روباز در شهرستان کرج هستند این فضا در زمان قانونی در اختیار ستادهای تبلیغاتی قرار خواهد گرفت.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: باز هم تأکید دارم که برگزاری مراسم استقبال از کاندیداها، راه اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی و موارد مشابه مطلقاً ممنوع خواهد بود و بیشترین تمرکز تبلیغات باید از طریق صدا و سیمای استانی و فضای مجازی باشد.
وی اضافه کرد: نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی بر عهده بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و خانه‌های بهداشت است و تشخیص تخلف انتخاباتی بر عهده قاضی رسیدگی کننده است.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج گفت: بمنظور پیشگیری از شیوع بیماری علاوه بر پیش بینی شعب اخذ در فضای باز افزایش شعب اخذ رأی ثابت و سیار در شهرستان کرج پیش بینی شده است.

کد خبر 5220642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      2 0
      برا چی باز باید باشه تو اوضاع کرونا؟ شماها که خوب بلدین ببندین الان نزدیک انتخابات همجا سبز شده